• halo83

BIM maj 2015

Vi får hoppas på att vi testat för tidigt..

Har haft ont i magen till och från idag,trott att mensen kommit flera gånger. Mår jätte illa i mellanåt det lixom kommer från ingenstans å så starkt att jag är på väg att kräkas.. Tom så min man ser på mig när attackerna kommer. Hoppas hoppas de e pga bebis och inte nåt annat..

Tett90 skrev 2015-05-05 21:51:25 följande:

Här är Bim-2 lika med äl+9 så kanske lite optimistiskt att önska ett plus idag :/

• halo83

Äl+14/bim-6 idag å alla symptomer som bortblåsta..möjligtvis Liiiite molvärk men inte som igår då jag var hundra på att mensen skulle komma. Tröttheten finns iofs kvar med..kan inte tiden gå snabbare så man får veta snart!?

• halo83

Jag går mellan hopp å förtvivlan här..hur gör man för att inte känna efter hela tiden?

Ena stunden känner jag inget alls,andra stunden får jag jätteont i magen å tredje stunder är jag bergsäker på att jag är gravid för att sen bli förtvivlad över att jag tror mensen ska komma.. Testar hela tiden för att kaaaaansske det skulle visa nåt..fick ett spökstreck i söndags så det satte ju griller i huvudet på mig.. Sen vill jag ju ha ett plus så otroligt mycket så det är så svårt att inte tänka på nåt annat..

• halo83

Med dottern åt jag p piller så där vet jag inte hur lång tid det tog,sonen tog 7 mån och nu har vi försökt i 11mån.. Fast det blir våran första gemensamma.

Jag är på bim-6 idag...

bjarnes12 skrev 2015-05-06 20:40:24 följande:

Känner likadant!

Har bim på fredag, idag mår jag illa och känner mig såååå trött, men kan.oxå vara hjärnan som spelar mig ett spratt.

min son blev till på första försöket så jag känner mig extra otålig pga det, med honom plussade jag på bim-5 och mitt symptom var att jag var såååå trött.

När har du bim?

• halo83
    bjarnes12 skrev 2015-05-06 22:11:55 följande:

Lycka till! Hoppas det tagit sig denna månad!

Vi är på försök ett, tog test idag, helt blankt. Så inväntar mensen på fredag. Nu vill jag nästan att den.kommer så jag får ett kvitto på att alltfubkar som de ska efter pstav osv.

Det hoppas jag med .. Knappt känt nåt alls idag men nu börjar molvärken igen ..
  • halo83

Välkommen in i galenskapen..här är en som försökt i 11mån å skengravid typ varje gång så de sjunger om de.. Haha

fkh skrev 2015-05-07 10:10:50 följande:

Hallå tjejer! Här är en som håller på och bli galen.

Fjärde försöket, bim imorgon 8 maj. (även mannens födelsed Hittills har jag inte kännt mig gravid och inte heller blivit förvånad när mensen kommit. Nu har jag känt konstanta stickningar och hugg i livmodern i flera dagar så jag är helt säker på att jag är gravid. Nu måste någon dra ner mig på jorden igen för såhär kan jag inte ha det, haha! Föredrar att inte tro att jag är gravid och sedan är det än tvärt om. Kommer bli så besviken att jag dör om det inte blir något plus.

Det hjälper inte heller att jag inte vill berätta för mannen hur jag känner än för att inte dra upp hans förhoppningar också. Man har liksom ingen att prata om det med. Och nu har jag sakta men säkert börjat bli galen som sagt. Hjälp! Haha galenskap detta..

• halo83

Haha ja jag hoppas det blir vår tur nu :)

Min man e inte så glad över äl sexet haha han känner mer en press..så om de inte tagit sig nu så ska jag inte tala om när jag har äl...så slipper han få prestationsångest. Finns nog inget osexigare som äl sex haha

fkh skrev 2015-05-07 15:31:42 följande:

Om ni har försökt så länge som 11 månader så betyder ju att det är din tur att plussa väldigt snart! Lyckos dig! :)

Måste vara en välsignelse att vara man uppe i detta galenskap, dom behöver liksom bara pricka rätt ett par ggr i månaden medan vi tjejer blir knäppa på falska symptom och räkna mensdagar! Haha.

Hoppas vi plussar snart :) Lycka till!

• halo83

Bim-4 idag neg på testa tidigt å sticka..funderar på att köpa hem ett cb tills i morgon bitti...el om bag ska acceptera att det inte blev nåt denna månad heller..

• halo83
    Fronten skrev 2015-05-08 08:38:50 följande:

Samma läge. Känns nästan som om mensen är på väg så mi?t tidiga gråa plus var nog spök. Jag tror jag väntar och tar ett nytt om mensen inte kommer på bim. Långt i från alla får dock plus på testa tidigt-tester fyra dagar innan heller.. ????

Ja vi får hoppas på att vi är låghormonare så vi plussar sent .. Hellre de än inte alls.

Har dock tappat hoppet om att det blev nåt nu ... Inga känningar mer än att mensen är på g ..
  • halo83

Är cb plus och cb digitalt lika känsliga/bra?

Har bara haft billiga stickor innan och tänkte testa med ett cb men Konsum hade bara digitalt..bim-4 idag och tänkte ta det i morgon bitti..

• halo83

Ok tar digitala i morgon bitti då mannen vill va med..visar det minus väntar jag till bim och kör ett cb+ då :)

Kixpix skrev 2015-05-08 16:05:45 följande:

Jag har skrivit tidigare i tråden att jag testat positivt med cb+ på BIM -7 och BIM-5.

Beräknad mens på söndag. På måndag ska jag ta ett digitalt bara för att vara säker! Jag förstår nämligen inte än att jag är gravid :)

• halo83

I morse kom mensen,2 dagar tidigt... Ett år av försök. Får kanske inse att jag och min man inte kan få barn tillsammans...

• halo83

Jo jag vet att vi kan få hjälp...mannen är dock inte så pepp på det,han har inte bråttom....förstår honom men JAG känner press,blir inte yngre och jag vill ju så gärna ha en till.

Ska köpa hem ål stickor nu..körde med digitalt denna gång så jag vet ju att jag har äl...skulle vara intressant å se om man kan se när den släpper.. Å så ska jag köra på rosenrot med.

fkh skrev 2015-05-10 13:19:11 följande:

Säg inte så. Genomsnittstiden på 7-8 månader innebär ju att det finns lika många som blir gravida på 14de försöket som på första eller andra. Dessutom så finns ju hjälp och lösningar till allt numera, klart ni kommer få barn tillsammans! Förstår att det känns tungt, men nu kan ni ju få hjälp på traven å andra sidan! Styrkekramar

Svar på tråden BIM maj 2015