• halo83

BIM maj 2015

Digitala ägglossningstestet Sofi måste vara det sämsta skit som finns.

2ogiltliga och ett positivt igår...idag 4 ogiltiga...

• halo83

varnar lite för sofi ägglossningstest. köpte en enhet med 7 test och en refill med 7 tester till.. hade alltså 14 tester.. 1 av 14!!!! tester visade ett resultat! resten blev det felmeddelande på...
    så i morgon är det jag som går till apoteket å köper clear blue!!

• halo83

Kör vidare med cb äL tester..grymt ont i ryggslutet å molvärk i magen..när ska det gå över då? Inget på äl testet idag..fortsätter ändå ifall det visade fel där strax efter mensen..

• halo83

Ok..nu kommer jag och tjatar om mina äl test igen haha

Av 14 stickor fick jag endast ett svar. Dom andra blev misslyckat. Fick positivt i lördags.

Mailat butiken och frågade vad som var fel..dom visste inte men skickade en ny order.

Igår köpte jag cb och fick ingen stegring igår och ingen i morse.. Testade äl testerna jag fick idag (Sofi) och fick positivt igen... Måste ju va nåt fel på dom? Kan ju liksom inte ha äl igen...

• halo83
    Symetrical skrev 2015-04-22 07:18:07 följande:

Yaaaay! Snart dags då!

Ja det stämmer bättre än 2 dagar efter mens som jag fick första positiva.. Åh gubben min kommer bli galen haha..
  • halo83

Hur många dagar bör man få blinkande gubbe på cb innan man får maximalt utslag? Andra dagen med blinkande gubbe idag..

Svar på tråden BIM maj 2015