• soofa

BIM maj 2015

Kolan91 skrev 2015-05-13 13:40:11 följande:

Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem.
    Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P
    5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!

Återkopplar om några timmar med resultat! :)

Spännande!!! Skrattande
  • soofa
    Donner82 skrev 2015-05-14 07:03:28 följande:

Trixat lite - här ser jag det liiiiiiite mer - men det kanske bara är nått annat...

phphJivec03190.jpg

Jag anar också något, hoppas det är ett plus!
  • soofa
    Donner82 skrev 2015-05-14 09:36:48 följande:
    Det hoppas jag med! :) Tack för allt pepp! Då går tiden lite snabbare.

Börjar fundera på hur jag ska berätta det för min man - om det nu är ett plus vill säga. :)

När har du BIM? Du kanske redan har ett plus?
    Förstår det, man vill ju gärna berätta det på något roligt sätt! Glad Haha jadå, jag har BIM den 31/5 så jag går och inväntar ÄL här i dagarna. VÄLDIGT lång väntan kvar här alltså.. Drömmer
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-05-14 14:03:58 följande:

Kan inte nån ändra min bim till 21:e? Vill ha samma som mkes.

/mogen som få

Snor gärna också åt mig det BIM-datumet. Finns kanske någon som vill ha mitt ÄL-datum den 16/5? I utbyte mot ett snart BIM-datum alltså. Skrattande
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-05-14 15:22:57 följande:
    Jag tycker du kör på det! Med andra ord borde du testa om en vecka om mensen inte kommit tills dess. smile2.gif
    JAPP! Slänger äl-testerna i väggen och går direkt på gravtesterna istället! :D
  • soofa
    Donner82 skrev 2015-05-14 17:45:21 följande:

Här kommer ett från eftermiddagen. Jag ser fortfarande en skugga. :) Vad tror ni? :)

phpEz97VV68643.jpg

Men Gud ja, nu ser jag det ännu tydligare! :D Vad kul!
  • soofa
    Donner82 skrev 2015-05-14 19:34:28 följande:

Åhh tack alla fina för pepp! :)

Jag sitter här med ett digitalt i handen och undrar om jag ska ta det innan jag lägger mig. Vet inte om jag vågar ännu. :) Hehe...

Om det är ett plus så är det helt sjukt!! Vi försökte i nästan ett år med första barnet - och detta är första månaden vi försöker med syskon.

I let you know how it goes. :)

Kan avslöja att min sambo absolut inte tror att vi är gravida. Han behöver se att det står "gravid" för att tro att det är sant. Män!!! :)

Åh, vad roligt för er! :) Vad jag har läst här inne verkar de digitala inte vara så känsliga, därför är det kanske bättre att vänta med det ett par dagar.. Men jag vet, TRÅKIGT SVAR! Förstår mycket väl om du använder det redan i kväll! :D
  • soofa
    Angie4 skrev 2015-05-15 07:01:41 följande:

Har testat 3 mornar i rad nu med testlagrets stickor (har aldrig använt dem förut) och får varje gång ett ganska svagt teststreck, alltså ett starkt kontrollstreck och ett svagt teststreck. Vågar man hoppas? Har inte BIM förens på söndag så tänkte vänta tills dess med att test med CB.

vågar inte heller tro för mycket eftersom det är vårt första försök o det känns ganska otroligt att det redan skulle tagit sig..?

Släng upp en bild på testerna här så kan vi hjälpa dig att analysera! :D
  • soofa
    MartinaLarsen skrev 2015-05-15 15:16:24 följande:

Åh nu blev jag jätte nojig det kanske inte är ett plus?? Jag kanske inbillar mig?! Bara så konstigt min sambo också såg och han ser aldrig något annars..

Åh tänk om jag tar ut i förskott?! Skit..

Släng upp en bild vettja så hjälper vi dig! Glad

• soofa
    Donner82 skrev 2015-05-15 13:42:53 följande:

Plus hos mig! :) BF 28 januari! YES!!! Vi ska ha syskon! :)

Vågar inte riktigt tro på det ännu. :)

Woho! GRATTIS! Skrattande
Svar på tråden BIM maj 2015