Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

isali skrev 2015-04-16 20:20:54 följande:

Den tanken har slagit mig några gånger, men då funderar jag om dessa tester inte stämde? Men samtidigt var det ju ett starkt ÄL test! Eller vad tror du?

Jag är jättegasig i kroppen, i tarmarna känns det konstigt. Har ont i magen på nätterna, jättetrött, känner mig svullen, mycket vätska i kroppen.

Sådär starkt har jag fått en gång utan äl. (Vet eftersom jag tempar) Som att ägget försökte släppa med inte lyckades! Sen försökte det igen någon vecka senare och då fick jag starkt igen, men fortfarande ingen tempökning efter och sen kom mensen en vecka efter det, så hade förmodligen inte äl den månaden alls. Hur starkt var det testet du gjorde för typ en v sedan när du redan passerat bim? Var det positivt eller bara starkt?

Förbannade krångliga cykler!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-16 21:27:29 följande:
    Om jag ska beräkna på min beräknade cykel, så har jag ÄL till helgen. Så vi fårse om det stämmer! Tyckte ÄL testet jag tog nyss såg lite mörkare ut än det jag tog imorse. Men den som lever får se! Avvakta helgen och har varken ÄL eller mens skett, så ringer jag BM på måndag!
    Det låter ju som en vettig plan!

Vet precis hur du känner. Tjejkroppen är ett aber många gånger!
  • Symetrical
    cocospaj skrev 2015-04-17 07:00:14 följande:

Hur löser ni eventuell prestationsångest hos partnern? Min tycker det är jättesvårt och jobbigt, vilket jag såklart kan förstå. Har ni tips på hur man kan hjälpa?

Jag berättar oftast inte ens att jag har äl, utan bara kör på som vanligt (om än något oftare ) Tycker att det känns mest naturligt och då slipper mannen känna prestationsångest. Du kan ju alltid erbjuda en massage eller nåt och så får det ena leda till det andra.
  • Symetrical
    cocospaj skrev 2015-04-17 07:30:03 följande:

Jag tänkte med köra den taktiken, men då ville han inte haha! Han fattade dessutom ganska snabbt vad det handlade om då jag helt plötsligt tog många initiativ haha ;) Så nu är han sjukt trött på mig typ haha! 

Tror tyvärr inget sånt funkar nu när han har koll liksom, han blir inte ens riktigt sugen. Så vet inte hur jag ska göra för att få fart på honom haha 

Du får väl helt enkelt supa ner honom och sedan utnyttja situationen.
  • Symetrical
    cocospaj skrev 2015-04-17 09:03:15 följande:
    Ja lite lagom kanske funkar så han slappnar av, fredag å allt ju Flört 
    Precis min tanke!

/oraklet
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-17 11:17:44 följande:

Nu är min cykel 40 dagar lång, ingen mens i sikte. Tror jag inte hade någon ägglossning denna månad. Och ska jag ha vanlig ÄL, så blir det i helgen.

Undre testet igårkväll, övre nyss! Vad tror ni? En snabbis på lunchen eller så kör vi järnet ikväll!

phpEdgTIU82584.jpg

Tror inte att det är nödvändigt med lunchhysterisex. Verkar ändå vara ett tag kvar. Håller tummarna att det blir positivt snart! Testa lite senare i eftermiddag och se hur det ser ut då!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-17 14:07:05 följande:
    Nä, men vi både var sugna då det varit lugnt under resten av veckan. Ingen av oss kom till skada under lunchmyset ;)
    Hahahaha. Men dåså! Då är det ju bara att tuta och köra!
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-04-18 12:22:25 följande:

Blir inte klok.. Hjälp mig!!

Jag köpte äl test (digitalt) denna månad då vi nu är inne på 11:e försöket..

phpYLckcn68970.jpg

Misstänkte att jag ej har nån äl då jag inte fick utslag första gången för 2månader sen med stickor.

Iaf..nu kör jag digitalt å tänkte testa hela perioden för att vara säker på att jag gjort allt.

Mensen slutade i torsdags i dag började jag med äl testerna...å gissa vad?! Fick ett positivt resultat.. Har tydligen äl nu!... Huuur är det möjligt? Inte kan man ha äl 2 dagar efter mensens slut?

Har superont i ryggslutet vilket jag brukar ha vid äl..men det är väl för tidigt?! Räknade ut att äl ska vara den 28:e...

Men har du aldrig fått positivt äl-test innan, är det kanske just för att du har äl väldigt tidigt och därför missat det innan..!?

När började mensen? Finns en del som har äl så tidigt som på dag 8-9.
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-04-18 13:11:57 följande:

Den 12:e började mensen... Känns väldigt tidigt.för.äl..

Mannen börjar jobba 18idag 12 tim pass hela helgen..han va inte jättepepp på en snabbis på toan ;)

Förvisso kan man väl få pos äl-test i samband med mensen också, har jag för mig. Kanske så det är då..?
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-19 20:30:41 följande:

Här kommer bilden också. smile1.gif

Åh, sååå nära! Tror på positivt idag och äl imorgon.
Svar på tråden BIM maj 2015