Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

EliWe skrev 2015-05-06 10:51:25 följande:

Hur tänker ni med tex alkohol just nu? Lever ni som vanligt eller håller ni uppe tills mensen kommer?

Jag ska nämligen på after work på fredag, och då är jag på bim-8 så inga test kommer ju visa nåt, men det kan ju faktiskt finnas nåt som bildas där inne.

Är så kluven hur jag ska göra

Det är såklart upp till var och en, men personligen kör jag på avhållsamhet mellan äl och bim, om än inte helt maniskt! Kan absolut ta ett glas vin eller en öl, men vill inte bli berusad då eftersom precis som du själv säger vet man ju inte om man bakar bebis!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-06 15:55:45 följande:

Nej förfan! Nu tror vi på det här! Ikväll/eller imorgon så är det take off. Så jag hoppas ni myser som tusan nu! För Januari är en bra månad att få barn i ;)

Men du, jag hade INGA ÄL flytningar denna månad, så stirra inte ihjäl dig i trollingarna. Och sämre hy har jag å fått! Garanterat ÄL på g :)

Fortsätt testandet och återkom! :)

Jag vet! Fick sonen i januari -13!

Åh, det låter ju helt fabulöst! Blir till att testa ikväll igen och se om det hänt något mer. Har i alla fall blivit lite svullen och det härjar i tjejmagen, så fan ta det där ägget om det vägrar släppa igen! Då är ju allt mög förgäves!

/bitter äggfattig skåning
  • Symetrical
    Jini Shearer skrev 2015-05-07 00:40:03 följande:

hakar på lite här... bim-2 nu med diverse symptom.... men jag är himla duktig på att typ framkalla symptom.

Välkommen i "mastermind-klubben"!
  • Symetrical

Vad tror vi om detta, mina kära testexperter? Missade jag peaken igår någon gång mitt på dagen och därmed har äl as we speak..!? Känns onekligen så i de nedre regionerna i alla fall. Vore trevligt med en tempökning imorgon för att bekräfta tesen.

• Symetrical
    MartinaLarsen skrev 2015-05-07 18:06:45 följande:

Såklart är första bilden dålig! Svårt att ta en bra bild. Andra ser ut såhär

phpdYQUD267050.jpg

Svårt att se, men tror jag kan skymta något när jag trixar lite med bilden.

Syns det tydligare på riktigt, eller?
  • Symetrical

Jaha. Vad säger vi om det här då..? Kan tillägga att tempen endast var 0,2 grader högre än igår.

• Symetrical
    isali skrev 2015-05-07 21:48:05 följande:
    Yes,  det släppte nog igårkväll! Skål Finally! Återkom med temp :) Herregud, känns som värsta stalkern på dig. Men jag har en riktigt jäkla bra feeling bara! 
    Har inte lika mycket äl-känningar idag, men som du kan se i inlägget här ovanför vette fan om det vart någe nersläpp..!? Vet dock att det kan ta 1-2 dygn för tempen att stiga efter äl. Sen är ju dagens test så nytaget och därför starkare i färgerna. Blir till att ta ett i eftermiddag när jag kommer hem. Återkommer!

/kan man analysera ihjäl sig..?
  • Symetrical

Äl-smärtor, massa flytningar och illamående från helvetet nu, så misstänker nedsläpp när som helst! ????

Blir till att åka hem och hoppa på karlen min!

Svar på tråden BIM maj 2015