Inlägg från: carolinewendel |Visa alla inlägg
  • carolinewendel

BIM maj 2015

Kixpix skrev 2015-04-30 10:01:24 följande:

Det började först med att det börja klia/svida. Tänkte inte mer på det. Men sen fick jag kesoliknande flytningar och till slut kändes det som om det brann i underlivet, så mycket som det klia och sved. Fy för! Men det luktar inte illa.

Jag kände igen detta eftersom jag haft svamp en gång tidigare.

Hmm.. Okej. Det varken kliar eller svider, och det brinner inte heller i trosorna ;) så jag tror/hoppas att det inte är svamp!
  • carolinewendel
    Kixpix skrev 2015-04-30 10:30:58 följande:

Då kan vi ju hoppas på att det inte är det. Svamp har ju alla kvinnor i underlivet, dock blossar det upp ibland hos vissa.

Jag vet inte ens varför jag fått svamp, helknasigt.

Tur jag ska till läkaren om 1 timme ;)

Har hört att man kan få svamp när man är gravid? Så vi kan ju hålla tummarna för att du är det! :)
  • carolinewendel
    Fian88 skrev 2015-05-01 21:40:55 följande:

Många skåningar som försöker bli gravida . Vi bor i Lund . Och nu har vi gjort vad vi kan denna gången, så nu är det bara att vänta, vänta och åter vänta...

Bor också i Lunds kommun :) när har du BIM?
  • carolinewendel
    Fian88 skrev 2015-05-02 06:35:22 följande:

Lund är bra! Jag har bim 14/5 så dan innan jag fyller år, vilken present det hade varit! Du?

Lund är jättebra! Bor dock ca 20 minuter utanför Lund :) Åh ja det hade ju varit en perfekt present! Jag skulle haft mens igår, men min ägglossning var en vecka tidig, wåcjag borde ju vara mitt uppe i att ha mens nu, men änsålänge är här ingen Tant Röd på besök!
  • carolinewendel
    Fian88 skrev 2015-05-02 09:56:14 följande:

Har du testat igen?

Ja jag testade imorse, helt jäkla blankt! Fattar inte! Känner mig gravid och mensen är sen.. Man blir ju knäpp här hemma, haha.
  • carolinewendel

Nu är min mens officiellt sen, men testet jag tog igår morse var helt blankt! Känns som att jag har massa symtom men nu börjar jag tappa hoppet.. :(

• carolinewendel
    Tett90 skrev 2015-05-03 21:20:38 följande:

De här med flytningar har jag ingen stor koll på men nu har jag på Bim-4 fått som (ursäkta infon) vit lotion liknande, ganska mycket ... Som jag aldrig haft förr? Någon som känner igen?

Jag har haft likadant! Är på BIM+2 nu och ännu ingen mens.. Dock visar graviditetstesten negativt
  • carolinewendel

Nu är det typ äl+22 (även om det egentligen bara borde vara äl+17 idag men den kom bog tidigare enligt ÄL-flytningar).. Fortfarnade ingen mens men även negativa graviditetstest.. Blir knäpp här hemma! Tror ni att det är kört? Ägglossningen kanske uteblev helt? Min temp har dock legat högt nu sen äl och den går inte ner..

Svar på tråden BIM maj 2015