• Brinkly

BIM maj 2015

lanylena skrev 2015-04-28 06:38:32 följande:

Okej tjejer, hjälp mig nu. Kl 04:20 imorse vaknade jag och kände ett ganska kraftigt hugg/stick på vänster sida, nedre delen av magen, som varade ca 10 sekunder.

Nån som vet om detta möjligtvis kan ha varit ägget som fäste, eller bara nåt helt annat? Vågar inte hoppas, och vet att det ä ovanligt att känna detta.

Hade ÄL 21/4.

Kan ju verkligen vara ägget som fastnar! Hoppas hoppas!
  • Brinkly
    Kixpix skrev 2015-04-30 00:58:33 följande:

Det är inte så att du har svamp? Fick köpa behandling idag pga min svamp Mich var fan den kom ifrån kan man undra...

Försiktig med svampkrämer om/ifall du ev är gravid. Jag trodde jag var gravid och kollade upp svampkrämerna, passar inte ihop med tidig graviditet. Fick ta yougurt istället! Men försvann! Sen var jag tyvärr inte gravid :(
  • Brinkly

Testade negativt idag Bim-5. Blir nog inget denna månad heller :(

Får kör på 8e försöket och hoppas på februari-bebis <3

• Brinkly
    lanylena skrev 2015-05-01 18:09:44 följande:

Ser ni vad jag ser?

Jaaaaa! Grattis! Vad kul!
  • Brinkly

Har börjat få molande värk i magen. Idag bim-3. Testade neg på bim-8. Ska vänta och testa tills efter bim denna gång (om jag kan hålla mig).

Min kompis testade neg bim-2 och plussade på bim+5 då hon testade igen.

• Brinkly

En liten fråga. Hur är det med tempen, går den upp vid mens? Upp vid graviditet?

Har haft 36,8 och nu plötsligt 37,1 (bim-2).

Någon som kan detta? Hjälp snälla.

• Brinkly
    Fian88 skrev 2015-05-04 08:39:16 följande:

Tror det funkar som så att tempen går ner vid äl, sen upp igen, ner igen om mensen kommer, är man gravid håller den sig hög. Så har jag fattat det

Då hoppas jag fortfarande!

Tog ett ÄLtest idag för att se hur det gav utslag (hade inga graviditetstest hemma) fick mycket utslag men det kanske bara betyder att mensen är på g :(

Vad tror ni?

• Brinkly
    Fian88 skrev 2015-05-04 09:24:54 följande:

Jag hade inte litat på det. Äl-test kan ge utslag vid graviditet men även om mensen är på g. Köp ett gravtest istället

Ska göra det till Bim 6/5... iiiiiiii :)
  • Brinkly
    lanylena skrev 2015-05-06 07:17:59 följande:

Hur går det för er, tjejer?

2/5 crystalised, Mlan, carolinewendel3/5 Aniroma6/5 malink80, Syllin, Brinkly

7/5 Ang82

8/5 Tett90

Ingen mens men blankt på test här om dagen. Inte så mycket hopp kvar :( Bim idag.
  • Brinkly

Jag är Bim+1 och har 37.2 i temp. Men blankt test för två dagar sen (inte morgon urin med CB). Hoppas lite men känns inte som det blev något denna gång.

Läste igår att det bara är 1% att bli gravid på ÄL i min ålder. Så deppigt! Kanske måste inse att det inte blir fler barn för mig :'(

• Brinkly

Jag önskar alla lycka till och hoppar över till maj/juni-tråden. Mensen har kommit :(

Kram

• Brinkly
    siz skrev 2015-05-21 07:51:01 följande:

Helvette!! Gjorde ett test imorse (kunde inte hålla mig) och jag är inte gravid...suck! Så nu får jag vänta tills JUNI....Nu ska jag börja med en ny strategi! Jag ska radera alls mina ägglossningsappar, kasta alla mina ägglossningster, sluta äta rosenrot och sluta skriva ner dagar vi myser. Nu ska jag "sluta tänka" och bara köra på som ingenting. Lycks till mig själv :(

Skönt att köra på något nytt. Börja om och starta på nytt! Lycka till! Snart händer det! Styrkekram
  • Brinkly

Vet många som testar neg på bim och sen plussat... Det finns hopp Zeeeeta och Maj18.

Hoppas ni plussar snart!

• Brinkly

Kunde inte hålla mig testade nu vid 3 på dagen bim-7... Jihooo! Nu hoppas jag att den lilla filuren vill stanna! Bf 11/2 <3 <3

• Brinkly
    Akire-84 skrev 2015-05-26 15:51:17 följande:

Grattis! Wow att man kan få plus så tidigt!!

Ja galet! Hoppas det håller sin kvar nu bara <3
Svar på tråden BIM maj 2015