• Brinkly

BIM maj 2015

Hej!

Då var jag här. Äl 21 (enligt mig) eller 22 (enligt app). Bim 6/5.

Dagens ÄL-test visar att det närmar sig. Håller tummarna för mig och er andra!

• Brinkly

lanylena ser bra ut! Köööör!

Här är mina (igår underst har legat sen igår så mörknat) (idag överst från imorse). Jag ska testa imorgon igen men kan inte träffa min kille för ens onsdag så hoppas det dröjer tills dess innan ÄL.

• Brinkly
    lanylena skrev 2015-04-20 20:23:45 följande:

Brinkly - hur har ditt ÄL-test sett ut idag?

Så spännande! <3
  • Brinkly

Vad tror ni är det ikväll? Kan träffa min kille tidigast lunch imorgon... Hinner vi?

• Brinkly
    isali skrev 2015-04-21 08:18:49 följande:

Mina ÄL tester är fortfarande superstarka! Tredje dagen i rad!

Hjälp mig att se på dessa! Trixa gärna lite. Vet inte vilken dag jag är på. Min cykel är hittills 45 dagar lång.

Aldrig haft en sådan här värk. Rätt säker på en graviditet nu! Såg ett svagt plus i blått, kanske ni ser något också. Molvärken är olidlig nu!

Har tittat och dragit i färgerna. Ser tyvärr inget plus. Hoppas det blir starkare imorgon och att du är gravid.
  • Brinkly

Har en fråga!

Nu har jag nästa fullt på ÄL-testet. Bokat lunch med min kille som kommer hem imorgon :)

Hur lång tid har man på sig när det ger fullt utslag? (Imorse vad det inte fullt).

• Brinkly

Fick till det på ÄL iallafall - nu visar stickorna att det är över. Bara att hoppas! Bim som sagt 6/5 - så låååångt tills dess!

Lycka till alla!

• Brinkly
    Otti skrev 2015-04-26 08:38:35 följande:

Okej borde inte ägget släppa snart?

Ser ut som det är fullt utslag tycker jag. Jag brukar få två dagar med fullt. Lycka till!
Svar på tråden BIM maj 2015