• Donner82

BIM maj 2015

Fian88 skrev 2015-05-01 19:45:10 följande:

Är också skåning haha

Härligt! Då är vi ju några stycken här i tråden. :)
  • Donner82
    isali skrev 2015-05-01 22:51:06 följande:

Ja, mina vänner! Jag har varit gasig i magen (mycket), mycket vätska i kroppen, illamående, yr, ilningar i ryggen etc. etc.

Hade bara ett clearblue hemma, har BIM på söndag (3/5), och testen skulle komma på måndag (har varit testoman, och nu ville jag ta det lugnt. Men nu när kvällsillamående och ilningar i ryggen kom, så skrek ryggen åt mig att gå ner och ta det jäkla testet. Alla jäkla stickor har bara lurats!

Och mycket riktigt! Jag kan inte riktigt fatta det  Jag och karln är helt skakiga! Visst är det sant va?

Gud vad roligt!! Grattis!! :) Där står det - svart på vitt! :)

Längtar tills jag ska testa!
  • Donner82
    halo83 skrev 2015-05-02 06:37:26 följande:

E jag dum i huvudet el ser ni vad jag ser? Äl+9 idag

Jag ser!!! Mest uppe i överkant - men det spelar ju ingen roll. :) Grattis!!
  • Donner82

Ligger på en solstol i 31 grader och göttar mig med min lilla familj - men i hemlighet längtar jag efter mina grav-test där hemma i skåpet hehe... :) Hade ÄL i söndags när vi kom hit. Lägligt - en hel vecka med mys (och lite innan). :) Men nu längtar jag till BIM!!! Kommer testa imorgon kväll när vi kommer hem. :)

• Donner82
    Kixpix skrev 2015-05-09 15:07:32 följande:

När ska du ha BIM? En vecka efter ÄL är inte ens lönt att testa. Jag testade ÄL+13, visade ett mycket svagt plus :)

Förra gången jag var gravid plussade jag på ÄL+9. Vet nästan att det blir ett minus på söndag men jag kan bara inte låta bliiiii! :)
  • Donner82
    Kixpix skrev 2015-05-09 15:07:32 följande:

När ska du ha BIM? En vecka efter ÄL är inte ens lönt att testa. Jag testade ÄL+13, visade ett mycket svagt plus :)

Stort Grattis by the way! :) Är det första barnet?
  • Donner82

Kunde inte hålla mig. ÄL+8 blankt - såklart... Shit vad tiden går långsamt till BIM. :(

• Donner82

Ååååhhhh vad det är jobbigt att vänta på BIM! 

På ÄL+10 idag och helt blankt när jag testade i morse. Börjar ana att det inte tagit sig. Booo...

Ska försöka hålla mig till ÄL+12 innan nästa test - alltså fredag.

Fler som ska testa fredag?

Håller tummarna för oss alla!

• Donner82
    mkes skrev 2015-05-13 13:29:50 följande:
    Jaa! Tjuvtestar sedan igår, äl+7 (nä, vaddå tidigt? ) med billiga stickor men ingenting än. Har ett cb plus kvar som jag tänkte använda på fredag!

Några symptom?
    Jag tjuvstartade också på ÄL+7. Visst är man knäpp?! Man vet ju innerst inne att det är för tidigt... 
    Jag kör med testlagrets - så jag har ju massor med test - så jag kan bara inte låta bli. Självkontroll - NOT!  :)

Har mycket stick och värk - men det kan ju lika väl vara mensen. Det har lurat mig förut. :)

Vad har du för symptom? Skrattande
  • Donner82

Ok - kära experter - här kommer bild från ÄL+11. Vad tror ni? Jag tycker mig ana en skugga... Bild tagen efter ett par minuters ivrig väntan. Åhhhh jag måste testa i morgon igen! Jag inbillar mig säkert bara.

Svar på tråden BIM maj 2015