BIM maj 2015
Är också skåning haha
Är också skåning haha
Ja, mina vänner! Jag har varit gasig i magen (mycket), mycket vätska i kroppen, illamående, yr, ilningar i ryggen etc. etc.
Hade bara ett clearblue hemma, har BIM på söndag (3/5), och testen skulle komma på måndag (har varit testoman, och nu ville jag ta det lugnt. Men nu när kvällsillamående och ilningar i ryggen kom, så skrek ryggen åt mig att gå ner och ta det jäkla testet. Alla jäkla stickor har bara lurats!
Och mycket riktigt! Jag kan inte riktigt fatta det Jag och karln är helt skakiga! Visst är det sant va?
E jag dum i huvudet el ser ni vad jag ser? Äl+9 idag
Ligger på en solstol i 31 grader och göttar mig med min lilla familj - men i hemlighet längtar jag efter mina grav-test där hemma i skåpet hehe... :) Hade ÄL i söndags när vi kom hit. Lägligt - en hel vecka med mys (och lite innan). :) Men nu längtar jag till BIM!!! Kommer testa imorgon kväll när vi kommer hem. :)
När ska du ha BIM? En vecka efter ÄL är inte ens lönt att testa. Jag testade ÄL+13, visade ett mycket svagt plus :)
När ska du ha BIM? En vecka efter ÄL är inte ens lönt att testa. Jag testade ÄL+13, visade ett mycket svagt plus :)
Kunde inte hålla mig. ÄL+8 blankt - såklart... Shit vad tiden går långsamt till BIM. :(
Ååååhhhh vad det är jobbigt att vänta på BIM!
På ÄL+10 idag och helt blankt när jag testade i morse. Börjar ana att det inte tagit sig. Booo...
Ska försöka hålla mig till ÄL+12 innan nästa test - alltså fredag.
Fler som ska testa fredag?
Håller tummarna för oss alla!
Ok - kära experter - här kommer bild från ÄL+11. Vad tror ni? Jag tycker mig ana en skugga... Bild tagen efter ett par minuters ivrig väntan. Åhhhh jag måste testa i morgon igen! Jag inbillar mig säkert bara.