• Donner82

BIM maj 2015

Hej!

Vi är inne på andra försöket. BIM den 20/5, ÄL 6/5 (får se om det stämmer). 
    Jag vill gärna vara med i denna tråden så att vi kan följas åt!

Vi har en dotter på 2 år, och nu hoppas vi på ett syskon. 

Har laddad skåpet med ÄL-stickor och redo för maj! :)

Ny på Familjeliv, så jag vet inte hur jag lägger till mig i tråden ännu. Någon får gärna lägga till mig - tack!

• Donner82
    isali skrev 2015-04-20 16:01:03 följande:
    Hahah ;) det är bra!

Öppnade upp RFSU'S test och det såg ut såhär. Ganska brett och tyckte som inte att det var lika avlångt streck. Mer som en fyrkant typ, svårt att förklara. Kanske massa färgrester?

Jag tycker nog att jag ser ett streck... Det är ju definitivt inte grått i alla fall (som mina spökstreck varit när man lyser med alla lampor man har - i alla vinklar). :) Men vad brett det är! Dubbelt så brett som kontrollstrecket = dubbla personer i magen?! :) :)

• Donner82
    isali skrev 2015-04-21 11:48:25 följande:
    Alltså, du har satt griller i mitt huvud! Ser mer preggo symptom fortfarande. Men väntar 2 dar innan jag tar veckoindikator. Mår så illa! Och magen värker. Speciellt på vänster sida! :/

På denna bild ser jag ju ett streck, ååååh. Bättre bild på denna länk: imgur.com/o5BqEXV

På denna ser jag en bred skugga - på den förra bilden såg jag tyvärr inget. Åhh - spännande! Du måste ju testa imorgon också, eller?! 

Jag är sämst på att vänta...

När jag plussade första gången så var det på eftermiddagen BIM-4. Hade blankt på morgonen. Trodde inte det var sant - då hade vi försökt i 9 månader (det blev en liten tjej). 

Jag har fortfarande mens - så mitt "roliga" har inte börjat ännu. :)

Tiden går så långsamt när man går och väntar på både ÄL och BIM (framförallt BIM).

Ser fram emot en ny bild med plus lite senare då! :) 

• Donner82
    isali skrev 2015-04-21 17:30:45 följande:

Här är en otrixad bild!

Det där är ett streck!! :) Jag tror du är gravid!
  • Donner82

Jag vill också ha ÄL - nu! Fortfarande mens - dödstråkigt!

Vi kommer dessutom vara på semester när jag har ÄL = optimalt! Om min sambo bara visste hur mycket sex jag planerar in dessa dagar. Cool Solig Kyss

Jag har en drös med stickor från Testlagret som bara väntar! Glad

Lycka till alla ni som har ÄL just nu!

• Donner82
    isali skrev 2015-04-22 20:20:34 följande:

Ledsen att göra dig och Symetrical besvikna. Men tog ett digitalt idag och det stod "Inte Gravid". Så nu blir det att inte test knarka! Att inte fokusera och bara ta det lugnt :)

Öppnade av ren nyfikenhet (har dock ingen aning hur det ska se ut i de digitala). Såhär såg dock mitt ut!

Hur ska ett negativt vs positivt se ut på sinsidan?

Hm... vet inte hur de ska se ut när man öppnar ett test. Jag kör med testlagrets.
    Tyckte ditt förra test var ganska tydligt - konstigt att det inte blev starkare. Denna väntan... 

När har du BIM?

Jag går bara och längtar efter ÄL...

• Donner82

Hej! Enligt de flesta ägglossningskalendrar så ska jag ha ägglossning runt den 6/5. Har 31 dagars cykel och min mens började i måndags och slutade idag. 

Nu till min fråga - är det inte lite konstigt att jag redan nu har två streck när jag kollade med ÄL sticka idag? Det är absolut inte lika starkt som kontrollstrecket - men ändå - det är ju bara dag 5 i min cykel. 

Fler som testat precis efter mens och fått liknande streck? Har er ÄL kommit tidigt i så fall? 

Känns ju jätteskumt att jag skulle ha en lutealfas på si sådär 20+ dagar eller?

Jag får ta foto i morgon och lägga upp...

Tack på förhand för hjälp!

• Donner82
    Erica1985 skrev 2015-05-01 12:48:33 följande:

Jag bor oxå i Skåne!

Jag är också skåning! :)
  • Donner82
    lanylena skrev 2015-05-01 18:09:44 följande:

Ser ni vad jag ser?

Jag ser!! Grattis!!! :)
  • Donner82
    Kixpix skrev 2015-05-01 19:44:52 följande:

Vad roligt! Vilken kommun?

Malmö kommun - nära Vellinge kommun dock. Du då? :)
Svar på tråden BIM maj 2015