Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

soofa skrev 2015-05-09 11:10:20 följande:
    Men vad segt då! Jag hejar på jag med och hoppas det hjälper!
    Merci beaucoup! Får väl äl typ samtidigt som du!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-09 14:54:03 följande:
    Hoppas jag missat stegringen.

Borde haft äl för 8 dagar sen ca. Så tror inte den kommer om en vecka då jag ska ha BIM. Men med denna lutealfas så blir det nog inget ändå.
    Samma problem som jag har. 6-7 dagars lutealfas är allt annat än optimalt när man vill bli gravid. Mög är vad det är! Har du testat något mer?
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-09 17:09:43 följande:
    Ja, men det visar samma som imorse. Har massa molvärk just nu..
    Låter som att det är på g att släppa när som nu då! Håller tummarna att du missade peaken! Har du koll på tempen? Isf vet du ju mer exakt. Ganska skit samma förvisso, som du själv skrev, eftersom sambon ändå är borta, så inte mycket att göra åt det oavsett. Men som det kontrollfreak man (läs jag) är vill man ju ändå veta!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-09 22:27:46 följande:
    Jag har tempat i 3 dagar. Så det visar ju sig om den blir högre nu då.

Nu har jag inte ont längre. Det har säkert släppt nu då. smile1.gif Kändes som att livmodern skulle trilla ut sist jag var och kissade. Haha
    Hahaha. Det är vad jag kallar nedsläpp det! Hur var tempen nu idag då?

Själv fick jag lite rött på pappret när jag torkade mig nyss, liten tempdipp och vattniga flytningar. Kan det äntligen vara på väg att släppa månne!?!???
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-10 09:02:21 följande:
    Det hoppas vi då! Nu jäklar blir det nedsläpp. Woho!
    Hope you're right, dudette!
  • Symetrical
    Liam05 skrev 2015-05-10 09:42:36 följande:
    phpFSizMr23430.jpg

Såhär såg testet ut..
    Tveklöst positivt enligt mig! Digitalt är inte lila känsligt, säkert därför det visar negativt fortfarande. Som så många andra skriver så testa igen på typ tisdag!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-10 10:34:44 följande:
    0,1 högre än igår. Hoppas den stiger lite till nu då. :)

Det låter ju som att det är på gång. You know what to do... smile5.gif
    Håller tummarna för mer tempökning imorgon för din del! :-P

Här kom det lite mer blodblandat sekret när jag varit på toa nyss och har ganska mycket pms-känningar, så det kanske helt enkelt är mensen som är på ingång..!???! Mår r ö v, så något sug efter mys finns inte på världskartan! 8-/ Tur att vi garderat oss någorlunda om det nu trots allt är äl. Har inte mensen kickat igång till imorgon kanske jag ändå får "suck it up" och ta en för laget, så vi inte försitter en chans.
  • Symetrical
    Liam05 skrev 2015-05-10 11:39:02 följande:
    O det känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst, molar o ilar o ibland sticker det till vid livmodern.

Springer på toa direkt för o kolla om mensen kommit, men ingenting.
    Exakt så hade jag när jag plussade sist, för nästan exakt 3 år sedan.
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-10 16:06:48 följande:
    Usch då. Hoppas det inte är mensen.

Guuud så sexigt... "suck it up" och ta en för laget, haha. Nä fy, hemskt att tvinga sig till sex fast man inte vill. Men blir det resultat är det värt det.
    Ja, men eller hur!?!?? Sjukt oevolutionärt är må så dåligt kring äl. Hur säkrar man då rasens överlevnad..!?!?? Hade alla mått som jag under sin fertila period i månaden hade vi människor dött ut för länge sedan!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-10 23:11:45 följande:
    Jag känner inte igen mig i det :-P

Fast jag hade nog inte haft sex igår när jag hade som mest ont och trodde livmodern skulle trilla ut. Men humöret är bara nere när jag har mens... Och på morgonen innan jag har tagit en snus :-P
    Jag brukar må prima liv rent psykiskt under äl, extra mycket energi och allmänt glad, dock är suget sådääär när man har världens kramp i magen. :-P

Fortfarande starkt på äl-test idag och tempen ungefär samma. Förbannade status quo...
Svar på tråden BIM maj 2015