• neo3

Vi som satsar på ett jul barn!

SJLN skrev 2015-04-08 08:42:29 följande:

Svaga svaga streck, spännande att se hur det utvecklas. Om det blir nå starkare eller om jag har fått hem en bunt med spökstrecks-test :)

Så spännande!

Jag fick oxå väldigt svagt streck så avvaktar nu med att testa igen.
  • neo3
    CherstinBovington skrev 2015-04-08 09:00:48 följande:

jag fick mens. går ur.

Så tråkigt :(
  • neo3
    Skånetjej01 skrev 2015-04-08 11:38:16 följande:

Det är jätte svårt. Jag har fått molande värk typ 4 dagar efter äl, tycker att det är tidigt för mensvärk men man vågar ju knappt hoppas på något annat.

Det där är så lurigt. Så hade jag det oxå med just mensvärk men alldeles förtidigt för att det ska va mens.

Dagarna bara sniglar sig fram. Är hemma o vabbar så har tyvärr en massa tid över att tänka på det...
  • neo3
    Lyckligajag skrev 2015-04-08 11:59:58 följande:

Fick ett svagt plus igår så blir då ett december barn, inget jag bryr mig om men min sambo som själv fyller i november blev lite "nej ett december barn" men så blir det nog inte när vi väl är där :) hoppas bara att jag är gravid nu och inget spökstreck!

Håller tummarna för er.

Jag är själv decemberbarn så visst vissa nackdelar finns det men det gör inget alls så länge den inte snor min födelsedag ;)
  • neo3
    Skånetjej01 skrev 2015-04-08 12:15:32 följande:

Jag har också mkt tid över jag o flickan ligger hemma med feber och det man tänker på när hon sover är att dagarna bara ska gå så man kan ta ett test. Förra gången så kände jag ingenting förrän i V 4 så då va det ju bara o ta ett test.

Eftersom det inte planerat sist så gick man ju inte o väntar på det som nu utan då fick jag mensvärk men det kom inte igång så prata med kollegan om det på måndagen o hon nämde gravid. Sen väntade under veckan och på torsdagmorgon tog jag ett test. Som visa plus.
  • neo3
    SJLN skrev 2015-04-08 12:22:22 följande:

När tänkte du testa igen då?

Jag kör på med ett test om dagen, testen är så billiga och jag tycker det är lite roligt att se hur tidigt jag kan få positivt :)

Jag har oxå flera billiga test liggande så skulle kunna testa varje dag men avvaktar till imorgonbitti eller fredagmorgon så hoppas jag på ett kraftigt streck.

Fick väldigt svagt i måndags mitt på dagen.
  • neo3
    Skånetjej01 skrev 2015-04-08 13:31:02 följande:

Min graviditet va planerad men jag tänkte att det tar ju lång tid innan man blir det. Så tänkte att vi skulle försöka när mensen kommit tillbaka o sen va ja helt plötsligt gravid. Men då va man ju lite yngre med.

Ja det är så "sjukt" hur ibland kan det gå jättefort eller att man bara lyckas pricka rätt fast man bara har sex vid ett tillfälle. Eller så kan man jaga o försöka pricka in rätt o inget händer.

Klart man har förstått hur jobbigt det måste vara för dem som kämpar länge men har helt klart fått en annan förståelse för det nu när det inte tog sig direkt.
  • neo3

Det får bli testning imorgonbitti igen då är det BIM + 3. Så förväntansfull...

• neo3
    knaappeen skrev 2015-04-08 21:35:47 följande:

Tjejer! Är det någon av er som har upplevt ÄL-flytningar några dagar innan BIM ? Som man kan dra som en bro mellan fingrarna?

Vet inte alls om detta är vanligt men har aldrig haft det. ÄL+8 BIM-5 idag

Nä det är inget jag känner igen.
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!