Vi som satsar på ett jul barn!
Hehe. Det är va inte dåligt att få till det. Jag hade inte fått min sambon att göra nåt när han är förkyld ;)
Krya på dig så får vi hoppas ni orkar med nån mer gång :)
Hehe. Det är va inte dåligt att få till det. Jag hade inte fått min sambon att göra nåt när han är förkyld ;)
Krya på dig så får vi hoppas ni orkar med nån mer gång :)
Tråkigt Bibbielou!
Jag har inte fått några mer symtom än "mensvärk" så känner att det är stor risk att det inte blir nåt för oss heller denna månad.
Det känns lite jobbigt, vi är inne på ett halvårs försökande.
Har så sjukt mycket födelsedagar runt oss i januari så vi prata om att vi ska hoppa över att försöka nästa månad men samtidigt eftersom det verkar dröja för oss så vet jag inte om jag vill "slänga bort" en hel månad heller.
Helt klart värd en liten :)
Det är jobbigt när jobbet sliten musten ur en så man inte orkar med det man behöver göra hemma.
Tycker det har varit svårt att hitta äl med testen och har slut på dem så måste köpa nya om det inte tar sig. Funderar även om man ska prova att tempa nästa.
Nu har jag mest ångest över att vi hade sex när jag fick utslag på ältesten men inget mer efter det. (hade ett par gånger innan ältestet)) Så här i efterhand skulle man ju självklart kört på nån mer gång.
Så tråkigt SecretlyMe :(
Lider med er!
Har BIM idag. Hade i morse bestämt mig för att inte testa idag utan ge det några dagar till.
Tyvärr kunde jag inte hålla mig utan mitt på dan så satt jag där o tog ett test ändå.
Direkt visade det inget o det kändes lugnt eftersom det är så tidigt. Gick dock o kolla på det några minuter senare o då var det ett superduper svagt streck!
Självklart hann man ju bli glad men vågar inte hoppas än.
Vid första försöket så fick jag oxå svaga streck innan jag fick en blödning ett par dar senare.
Så nu måste jag verkligen stålsätta mig o vänta ett par dagar innan jag testar igen eller märker att det börjar blöda.
Så dumt att hinna få ett hopp nu o det inte blir nåt, det är ju därför man ska låta bli att testa så "tidigt". Förra gången ringde jag barnmorskan som just ifrågasatte att jag testat tidigt för de rekommendera 1-2 veckor efter BIM sa hon till mig.
Har inte riktigt varit så duktig ;) Tog ett test på äl +9 men var så inställd på att det inte skulle visa något så det gjorde inget.
Försöker ha is i magen o har inte testat nåt mer än och än så länge ingen mens.
Hej! Jag hoppar gärna in här. Jag tänkte nämligen ta ett test imorgon då jag har lite gravidkänningar ^^ vet inte när jag har bim då jag gjorde en skrapning för 38 dagar sen, så jag kan vara helt fel ute. Men det visar sig :)
Vad bra, håller tummarna. När ska du testa? Är nyfiken :p
Jag tänkte imorgon bitti men sambon tyckte fredag morgon. Så har inte bestämt mig än.
När jag plussa med sonen (som inte va planerad) så gjorde jag det den 12 januari och senaste mens första dag va 9 dec. Nu har jag senaste dag för mens 9 mars så lite komiskt att det är samma datum.