• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

SecretlyMe skrev 2015-04-05 14:24:29 följande:

Här blir det ingen decemberbebis så önskar er andra lycka till!

Tråkigt

Men ni får ta nya tag!
  • GrönaDruvan
    pandoraDiem skrev 2015-04-08 11:05:32 följande:
    Samma här, hade dock äl 2 dagar tidigare än väntat (om man vågar tro på tempen iaf) så förhoppningsvis 2 dagar mindre väntan :) mitt fokus ligger på att ta det lugnt och inte hoppas för mycket, men det är ju svårt :)
    Lovat mig själv att inte känna efter för mycket och inte försöka testa för tidigt.

Måste dock erkänna att jag tycker att jag har lite molvärk och igår tyckte jag att det ilade i bröstvårtorna...MEN det kan ju vara precis vad som helst.
  • GrönaDruvan
    Lyckligajag skrev 2015-04-08 16:44:47 följande:

Verkar som det blir ett december barn för oss :):) phpBkqxqD64865.jpg

Grattis
  • GrönaDruvan
    knaappeen skrev 2015-04-08 21:35:47 följande:

Tjejer! Är det någon av er som har upplevt ÄL-flytningar några dagar innan BIM ? Som man kan dra som en bro mellan fingrarna?

Vet inte alls om detta är vanligt men har aldrig haft det. ÄL+8 BIM-5 idag

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Du har inte senare äl då?
  • GrönaDruvan
    knaappeen skrev 2015-04-08 21:46:48 följande:
    Nej jag var på VUL idag och gyn sa att hon såg slemhinnan o det kunde vara början på mens men även grav då det tydligen intr går att skilja på det så tidigt. Så jag ligger rätt i cykeln och ÄL har varit
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Ok. Du får vänta och se helt enkelt
  • GrönaDruvan
    SJLN skrev 2015-04-09 16:58:24 följande:
    Jag blir 25 den 21 december, så är jag gravid och det går bra den här gången så finns chansen för en bebis i födelsedagspresent :)
    Du är också december "barn"

Har du tyckt att det varit jobbigt?

Jag har aldrig lidit av det. Självklart var det lite jobbigt vid vissa åldrar (15,18,20...) men nu är det bara positivt att vara den som fyller sist! Och rent krasst så är man ju vuxen längre tid än man är barn,så att vara yngst nu är ju kanon
  • GrönaDruvan

Åh, vad svårt att låta bli att testa. Bim -8 och alla andra gånger har jag börjat testa nu och t.o.m innan. Denna gången ska jag vänta även om det är såååå svårt. Ska vänta till fredag!

Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!