• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Så...hoppas få till det imorgon och några gånger till i veckan. Vi har inte riktigt samma dygnsrytm jag och min man:-/

Ikväll ska jag ut med min arbetskamrat. Det kommer bli lite vin. Dricker väldigt sällan, och kanske inte är bästa tajmingen, men jag är ju inte gravid än iaf

• GrönaDruvan
    neo3 skrev 2015-03-28 20:18:04 följande:

Det är sån lång väntan nu!!

Varje dag letar jag teckan för att det har tagit sig. Så dumt men kan inte låta bli. Detta är första månaden när jag "vet" (enligt äl-test) att vi lyckades pricka rätt så har så stora förhoppningar. För stora antaligen. Men men bara att vänta o se...

Visst är väntan otroligt lång. Dagarna bara segar sig fram när man väntar på mens (eller inte)

Fick till det imorse iaf, nu hoppas jag på några gånger till i veckan.

Dock jobbar mannen 6-16 typ varje dag och jag slutar 21 på kvällarna...ingen bra kombo!!!
  • GrönaDruvan

Sa till mannen igår att vi "måste" få till det ikväll, torsdag, lördag och måndag. Haha..

Lite problem när han går hemifrån 5.30 på morgonen och jag kommer hem 21.30...då är han jättetrött och vill sova

Plus att det är påskveckan och båda jobbar i samma butik, och det är väldigt mkt att göra så blir ju sliten alltså..

Börjar bli förkyld också...haha, oddsen är på våran sida

• GrönaDruvan

Försökte ha sex ikväll...men det blev bara prestationsångest så det blev inget direkt. Det är tröttsamt, för det blir ganska ofta så och tyvärr har äl även råkat vara just när det är som värst på jobbet de senaste gångerna. Får väl hoppas det blir nåt sex i veckan iaf, annars är det kört..

• GrönaDruvan

"Skönt" att höra att fler har prestations ångest. Här är det ju mannen som har svårt att få till det, och då är det ju verkligen kört. Är man själv inte så sugen så finns ju alltid olja

Jag hoppas det smet in några rackare trots allt och att det blir bättre imon kanske..,

• GrönaDruvan

Haha...fick till det igår. Väääääldigt romantiskt. Ligger asförkyld i sängen, inte alls sugen... Det var bara ren verkstad från bådas håll. Verkligen fånigt. Men, men...hoppas vi orkar imon igen

Slutkörda, snoriga småbarnsföräldrar.... Helt matt efter jobbet. Så mycket att göra nu alltså.

• GrönaDruvan
    neo3 skrev 2015-04-02 08:47:17 följande:

Hehe. Det är va inte dåligt att få till det. Jag hade inte fått min sambon att göra nåt när han är förkyld ;)

Krya på dig så får vi hoppas ni orkar med nån mer gång :)

Hehe...nu är det jag som är förkyld som tur är

Jag hoppas verkligen han håller sig frisk tills äl är över. Han kommer definitivt inte orka göra nåt om han blir förkyld!!
  • GrönaDruvan

Jösses vilken turbulent vecka på alla sätt. Nu borde vi få en bebis efter detta kämpande både jag o mannen har varit helt slutkörda efter jobbet (hur mkt handlar folk egentligen??) Vi har iaf fått till det 3 ggr och 2 ggr gick det tyvärr inte hela vägen, men det kanske gled ur några rackare ändå

Vet inte när äl är..testade fram tills i förrgår, men ingen stegring..(hoppade över en dag). Nu är testen slut, men enligt appen är äl idag, och jag har på känn att det var igår eller idag, med tanke på hur det känns i magen. Nu är det den långa väntan igen...

Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!