Har du förtroende för regeringen?
Intenuigen skrev 2017-04-18 17:11:06 följande:
Haha fick ett inlägg borttaget där jag personligen trodde att några ( inte du) ingick i sossarnas trollfabrik. Haha Bonniers media och sossarna går hand i hand, ganska skamligt faktisktÄr ju väldigt vanligt att ot raderas på familjeliv : ) Så trots att det eg är tragiskt så skrattar jag faktisk åt det,
Där får man ju iaf säga att moderaterna sköter sig bättre, va några enstaka här innan förra valet.
Jag trodde inte riktigt att ni jobbade så,, men bara att inse att ni tydligen har väldigt mycket gemensamt med Putin.
Haha har Steffe skaffat hjälp för att klamrasig fast vid makten.
Och ett tips till er betalda troll. Det funkar inte längre med floskler och fake-news på nätet
om ni bara visste hur många vanliga människor, allt från elitidrottare till entrepenörer och vanligt folk som man springer på, som är sjukt trötta på er. Faktiskt så att jag själv blir förvånad vad folk nu säger.
Så du får nog tipsa tjock-steffe att det bara är ni i sekten som tror på dygnen ni sprider.
Nej, jag är inte ett troll. När du påstår det så räcker det sen med att någon anmäler för at du ska få inlägget raderat och då blir det ju än mer ynkande.
Man kan möjligen tycka at FL diskriminerar sverigedemokrater som har en så för dessa komplicerad regel som att det inte är tillåtet med trollanklagelser.