Gabbe75 skrev 2018-03-18 15:48:50 följande:
CBC news gjorde detta uppmärksammade inslag för en tid sedan.
" target="_blank">
Du ser "extremister" överallt som visar en nyhetsbild som du inte är bekväm med. Att blunda för verkligheten är sällan en särskilt sund strategi.
Jag hör fler och fler människor som på allvar överväger att flytta härifrån och då menar jag inte bara från något "utsatt område", utan att helt lämna Sverige.
Vi känner inte igen det Sverige vi växt upp i och det samhälle som håller på att skapas, känner vi ingen gemenskap i och vill heller inte vara en del av.
Rullstolsattacken är epic
Sist jag var i Rinkeby så var de jag träffade vanligt folk som bor och arbetar i området, de har drömmar om sin och sina barns framtid precis som jag och kanske du har.
Det är snarare du som ser extremister överallt, jag ser dem bara där de producerar fake news byggda på alternativa media och vinklade halvsanningar.
Mitt erbjudande om flytthjälp kvarstår f.ö.
InfoWars är kända för fake news och en autentisk video från CBS 60 minutes förändrar ingenting ang InfoWars.
Det finns en klar strategi att utmåla gammelmedia som lögnare och alternativmedia som sanningssägare- så att du drar upp CBS är hedrande.