Rataxes skrev 2022-03-09 08:00:05 följande:
Resten av världen tycker nog att det är Ryssland som destabiliserar...
Under tiden sitter den värdelöse oppositionsledaren Ulf Kristersson på händerna och vägrar agera för att avsätta den ännu mer oduglige statsministern.
Där berättar du att du inte ens förstår vad de menar, och ser inte ut som du ens försökte heller.
För det är extremt enkelt och se hur detta spär på destabiliseringen som sker nu och det förnärmande det skulle ge i direkt närtid för "konflikten".
Kusligt att du inte förstår en så enkel sak, är det populismen som står i vägen igen och oförmåga att förstå politik?
För detta var ovanligt grovt att missa faktiskt, men så är det med politiska agendor, de har svårt att hantera verkligheten och att de måste låtsas om att saker inte existerar för sin "argumentation".
Och inte heller betyder det att man gett upp tanken,för det brukar sen den som tror svartvita argumentationer säger nått säga sen.
Dunderthunder skrev 2022-03-09 09:17:01 följande:
Vem är "Ygerman"?
Magdalena Andersson är på en helt annan nivå än Ygeman. Det var riktigt lågt sagt av Magdalena Andersson i artikeln jag länkade. Hoppas att hon vaknat. Fast det har nog att göra med att det ska se bra ut antar jag.
"Det bästa av allt är dock att du sakligt inte har lyckats påvisa annat än vad vi alla berättat för dig om vad som stod i artikel. Detta berättar allt vi behöver veta om dig". Sa från början vad jag tyckte och länkade. Har inte sett något som styrker det du påstår. Vad påstår du egentligen? Allt handlar bara från din sida om att jag har fel. Inte specifikt vad i min åsikt som är fel, bara att den är fel och sedan har du följt upp det med en hel bombmatta av antaganden som inte har med mig att göra. Känns lite tveksamt att du ser din fantasi som verklighet...
Vi står ju var oavsett ett stavfel med att du inte förstår det du läser, DE bägge säger samma.
Hur du lyckas missa det är en gåta, och speciellt när mer än en hjälpt dig förbi rubriken.
De bägge säger att det finns en gräns, och att nu får alla ta ansvar i EU och även de som stretade emot sist.
Så enkelt är det sagt, och ändå förstår du inte.
What gives?
Flash Gordon skrev 2022-03-09 09:39:54 följande:
Just ett program som Agenda, på SVT, borde vara en av topp-prioriteringarna för att sprida information till folket.
Men det är ett mönster sedan ett par år tillbaka. Socialdemokraterna undviker medvetet debatter och utfrågningar.
Däremot myspys-program i TV-studion - det går bra. För att sätta en bild av vem man är.
Vad för desinformation, du glömde av att berätta det.
Rataxes skrev 2022-03-09 09:53:17 följande:
Putin & Lavrov: en svensk natoansökan skulle destabilisera den säkerhetspolitiska situationen i Europa.
Magdalena Andersson: en svensk natoansökan skulle destabilisera den säkerhetspolitiska situationen i Europa.
Har Sveavägen 68 synkroniserat med Kreml?
Nu läser du in nått som inte existerar ens.
De berättar en sak, men du ignorerar detta, och för du ignorerar detta gör inte så det försvinner och betyder nått helt annat.
Mitt kära folk, detta är SD vi ser här och de är ointresserad att förstå vad som sägs, utan allt handlar om agenda.
Rataxes skrev 2022-03-09 09:59:39 följande:
Diesel = 28:-/L, bensin 23 spänn... E85 21 spänn.
Nu kommer den skitfula redneckpickupen äntligen till användning!
2 kbm eldningsolja 32 i farmartanken räcker ett tag iallafall. Betalade ca 14 spänn/L för den.
Det är ett krig, har du missat det?