Har du förtroende för regeringen?
JO, men det råder ingen tvivel om att nu med putin är problemet bra större.
Memet betyder nog inte det du tror och med tanke på memet har fokuset på en punkt som bara är droppen som får bägaren att rinna över.
JO, men det råder ingen tvivel om att nu med putin är problemet bra större.
Memet betyder nog inte det du tror och med tanke på memet har fokuset på en punkt som bara är droppen som får bägaren att rinna över.
Jag förstår inte heller, finns ingen logik i den bilden alls och annat än vad vi alla tror.
Kan det var smygkredd för putin?
Och att putin inte alls har gjort det värre än det var genom jäma Ukraina med marken?
Det är ingen som vet, men nått är skumt när svar inte ges på den.
Det är faktiskt intressant att du inte svarar på frågorna utan undviker dom.
Och jag msåte nog tillstå och säga det är omöjligt veta ditt syfte med bilderna och med tanke på att det aldrig kommer.
Sure lite antydningar om att det inte skulle vara putins fel med energin, och vad det ska ge oss vet ingen.
Och det enda man hör där är en stöd för putin och att putin inte har nått med det som skett nu, genom lägga allt på andra problem.
Och en annan sak, verkar vi tro att putin allena står för allt om energipriser, för det kan du knappast inbilla dig.
Jag finner memet ett stöd till trumpen, och när du inte svarar så funderar jag bara på en enda sak, och varför gör du inte det.
Och ta upp människor som inte fattar bättre, vad ska det ge dig här och när killbill och Padirac ger dig fakta om saker och ting.
Det är som du inte vill lyssna på dom, och ursäkten är att det finns någon någonstans som inte förstår energifrågan det allra minsta, vad skulle syftet med att dra upp dom för och här?
För det har ju aldrig varit på tapeten, vi vet att det är putin är skyldig till det som sker nu med energin pga utrensningen av Ukrainare.
Och bilden är till stöd för putin som enda går att se i detta läge.
Eller så får du formulera om dig, för nu blir det bara mer och mer galet för var inlägg du skriver i att slingra dig ifrån att det faktiskt ser ut som ett putinstöd och att han inte skulle ha nått med vad som sker idag och den nya situationen med en utrensning av människor och raderande av städer.
Eller är det så enkelt du inte förstår folk pratar om det som nu är med putin?
För det skulle förklara en hel del.
Dock det som förvånar mest, det är hur svårt du har och föraklra memen och de frågor du är givna.
Är det inte bara bättre och erkänna det blev lite konstigt, än köra in kaklet om nått som ser ut som nått annat.
Det mest talande de stora svårigheter du har att förklara det hela, och sen prata om människor som inte är här och som sagt något som du påstår.....
Vi är väldigt undrade om memet fortfarande, efter efter detta inlägg och hur det faktiskt ser ut som och speciellt efter upprepandet.
Och dina väldigt släpande svar så får jag bara en tanke och det är att du stödjer putin, varför är det så tro?
Och varför försvinner inte detta för?
Är fortfarande lika perplexad över ditt meme och vad du inbillar dig det ska vara.
Och eftersom det upprepas och försvaras, så inser man att det är känsligt av någon anledning.
Hur ska det gå till menar du, SD?
För det är de enda som jag vet VERKLIGEN gillar en sådan tanke och med tanke på hur de diskuterar.
Nä, ingen tillfredsställelse, konstigt tänk av dig.
Det ger mer en fundering istället i varför det är så svårt för dig, och orsaken till det är så svårt.
Och även det osmakliga i detta.
Jag gör exit på denna, då jag inser att det aldrig får en tillfredsställande förklaring.
För om det hade funnits en så hade den redan varit här.