Har du förtroende för regeringen?
Så nu är jag glömsk och paranoid, hur skulle jag då komma ihåg att jag var paranoid lol?
Klyban, vi vet alla att du önskar att saker och ting är på andra sätt, men så är det inte, en guldstjärna för tappert försök... ;)
Hur vi vet det, jo, det vet vi genom handlingar och ord på detta brott som var så viktigt att öka straffen på, ja, ända tills hon själv fastnade i ett åtal om förtal.
Och sen berätta fast hon erkände sig skyldig att hon var oskyldig och detta på ett brott som hon ansåg skulle vara hårdare straff på.
Som du ser, extremhögern vet inte vilka ben de ska stå på när de gör egna brott.
Och det är en sjukt intressant fråga varför man inte städar ur sitt eget hus först och före man pratar om hårdare straff.
För berätta mig vad hårdare straff ska ge oss och om de inte ska gälla politikerna?
Nu vet jag att du aldrig någonsin kommer närma dig detta sakligt, och det förstår jag då hyckleriet är helt omöjligt att missa och hur man särskiljer sig själv mot andra med annan politisk tillhörighet.Detta är en definition av fascism och anse att vissa lager gäller inte oss, samtidigt de säger det ska vara hårdare lagar, men inte för mig säger hon, då hon står över lagen?
Om man glömmer av viktiga saker i en diskussion, så ja, då är man glömsk men pga agendan kräver det, inte för du glömt själv, då vi alla ser och vet du låtsas bara.
Som inte det minsta bättre om du trodde det, kanske du inte tror någon kan läsa dina inlägg mer en jag?
Så måste det vara och förklarar ditt beteende där saker hela tiden ska låtsas om inte existerar, är verkligheten verkligen så jobbig för dig?
JA, vi vet alla att saklighet är inget du gillar, då din agenda då får MYCKET stora problem.
Dock min förutsägelse gick in utan den allra minsta tvekan, visst är det intressant hur jag alltid har rätt om detta.
Men kanske du är saklig nästa gång?