Har du förtroende för regeringen?
Tja, här var redan bilder på aktuella kjollängder uppseendeväckande och blev uppmärksammade i flera dagar. Varför skulle då samma kjollängder vara mindre uppseendeväckande bland barn och ungdomar?
Det är tråkigt att du inte är nöjd med världen som du och gelikar är med och skapar. Ett råd - för att bli lite mer nöjd över tillvaron i sak - är att inte springa i taket när du ser aktuella kjollängder på kvinnor.
Jag såg att du länkat här i tråden angående din trosuppfattning, men mitt intresse för din trosupplevelse var så försumbart att jag inte iddes följa länken.
Hursomhelst. För att man ska tro att den som står upp och sträcker armarna nedåt med knutna nävar hamnar någon annanstans än halvvägs till knäna måste man antingen ha förkrympta armar eller ha en giraff i sitt släktträd.
Jag är ganska nöjd med världen, i synnerhet med Sverige. Jag tror till exempel inte att den nyauktoritära rörelsen kommer att få något reellt inflytande i Sverige, mer än i vissa hederskulturella sammanhang - som i utanförskapsområden eller IES.
Och jag väljer ju själv var jag vill bo och mina barn har aldrig haft någon dragning till kadaverdisciplin - så de valde kommunala skolor och har klarat sig undan från påprackad sexualisering