Digestive skrev 2022-05-02 02:00:57 följande:
Alltså, jag har ingenting med det du skriver att göra.
I övrigt är det inte fräscht att snacka skit om lågutbildade och företräder man på något vis ett arbetsparti så är det inte heller särskilt smart.
Det är vad vi har om vart nazisterna finns idag och i SD, frågor på det?
Det är aldrig fräscht när man ljuger och lågutbildade är tyvärr för enkla att ljuga till, då de inte har kapaciteten att förstå så mycket.
Förstår det är pinsamt, men även ett faktum att lågutbildade samlas kring SD.
RebeckaZ70 skrev 2022-05-02 08:34:37 följande:
1 maj, dagen då vänstern kommer ut ur garderoberna och visar att de fortfarande är kommunister.
Nope, men gott försök dock att sprida desinformation.
KillBill skrev 2022-05-02 06:57:50 följande:
Om någon viftar med Ryssland flagga i vänsterpartiets 1:a majtåg måste man misstänka att någon utsätter V för ett spratt. Vladimir Putins Ryssland styrs av högernationalister, typ som SD, och varför skulle någon sådan stötta Vänsterpartiet?
Det är människor som har svår konfirmationsbias och ser dom nått de gillar och påstå saker som inte existerar.
Men inbillar dom sig verkligen att dom tror att projicera bort att det är höger som närmat sig ryssland, så får man glömma av allt som skett före attacken mot Ukraina, och det går som vi alla inte.
Jag förutspår vi snart har mer SD som berättar ur bra det är med ryssland och de gärna få attackera Sverige, sen om vilket tid det tar, det är svårt och sia om.
Men efter SD chansning att Finland inte skulle gå med i NATO, så har den exploderat rätt i ansiktet på dom.
Det jag tycker är mest intressant där, det är hur de kan göra en svartvit omvändning av NATO, men så är det med populister, de ska låtsas.