klyban skrev 2022-05-25 11:29:33 följande:
Sakligheten är som bortblåst nu och när populismen av dig blev ifrågasatt.
Men visst är det intressant att du gör ett påstående om regeringen och FHM som, är desinformation.
Förstår det är pinsamt när det är så uppenbart och vad som är halmgubbe med att vi hade en Myndighet som sköter COVID-19 frågan och visade sig ge den tredje lägsta överdödligheten.
Aldrig sett extremhögern och desinformatörerna försvinna så snabbt ifrån ett ämne innan.
Där fakta som kommer berättar de inte bara hade fel, utan in åt i helvete fel också.
Och varför du desinformerar Amerikaner, det är en gåta, är det så enkelt att du inte ens vet vad som sker i Sverige?
Du var säkert en som påstod att regeringen med de tillfälliga lagarna skulle göra Sverige till en diktatur, men det vet vi bara är en projicering det med.
Det är inte för intet SÄPO varnade för desinformatörerna kring COVID-19 hanteringen, och hur du tror din desinformation ska ändra fakta.
Ja, det är en helt olöslig gåta, då efter denna punkt så börjar man istället låtsas att vissa saker inte existerar i hopp om att ingen ser det som glöms.
Men oftast är det mycket enkelt att se.
Jag kommenterade att vi inte hade beredskap nog för att skydda våra äldre,
det var min kritik angående Sveriges pandemihantering - ska man tolka dina halmgubbar som att du tycker det var
bra att vi inte kunde skydda våra äldre?
Du specificerar aldrig vad som skulle vara
desinformation vilket innebär att det aldrig går att bemöta. Tanken är att du ska kunna upprepa detta påstående obehindrat ad absurdum och strategin är fullständigt uppenbar.
Precis, det är mycket enkelt att se. Jag har debatterat i 25 år och har inte tid med sådant här, det bekommer mig inte och jag bryr mig inte heller om läsare som går på dina simpla knep.
Du kan fortsätta kasta ordväggar åt mitt håll men det slutar bara med att du kommer ner på jorden igen. Du stjäl bara tid och har av någon anledning fått för dig att du är värd den, det är du inte.
??? ?????