FDFMGA skrev 2016-03-16 16:29:08 följande:
Jag kopierar in ditt inlägg i dess helhet nedan. Att påstå att några utmålas som djävulens anhang innebär ett omdöme och ett klart ställningstagande. Utifrån din formulering anser du att kritiken mot "Folkets demonstration" var våldsamt överdriven. Det blir inte bättre av att du och Tom A, vars förtroende för regeringen
fick sig en törn då Mona Sahlin kritiserade en demonstration som samlade extrema nazister och rasister, tar till ryggmärgsreflexen och börjar jämföra med andra extrema företeelser.
"Men titta på dom då" måste vara den mest vanliga reaktionen från SD-aktivister och skrikhögern.
Ditt inlägg i dess helhet:
"Syftar du kanske på att SSU gjorde gemensam sak med RKU? Det fick också en hel del kritik. Dock inte av samma dignitet som folkets demonstration som utmålades som djävulen och hans anhang ungefär."
Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
Nej jag anser inte att kritiken var våldsamt överdriven.
Du ljuger när du skriver det;
Det är din personliga tolkning av det uttalandet. Ingenstans står det att kritiken är överdriven.
Nu är det 5:e gången du ljuger och anklagar mig för detta. Det börjar likna trakasserier.
Jag har vid flera tillfällen skrivit att jag INTE anser att kritiken är överdriven.
Nu kommer du mer ytterligare en lögn: att mitt förtroende för regeringen fick en törn av Sahlins kritik. Något jag verkligen aldrig skrivit.
Om någon skriver att kritik är hård betyder inte det med nödvändighet att den är för hård.
Du verkar ha bestämt dig för att jag är en SD:are som inte kommit ut ut garderoben och sen hittar du någon mening eller två, plockar ut saker jag skrivit ur sitt sammanhang och "tolkar"det till en ren lögn för att passa i din "teori".
Att du inte skäms. Är du inte en vuxen man?
Varför diskuterar du inte sakfrågan istället för att försöka vinkla vad jag skriver?