Tess1984 skrev 2015-08-01 13:59:37 följande:
Hej =)
haha, det var en helt underbar kväll igår, så bra artister =)
Martin Stenmark och Andreas Johnsson var helt klart bäst. Var bara en stol ifrån att ha Martin Stenmark i mitt knä, men han valde tanten framför min stol istället, hehe. Fick en bra närbild på honom i alla fall...
Då förstår jag att det blir en myshelg för dig, men det är inte fel att bara vara och ta det lugnt. =)
Ikväll ska vi hem till sambons bror och hans tjej och grilla, vi håller på att koka revben nu sen ska sambon göra världens godaste marinad till revbenen.
Åh det är ju inte så långt fram tills dess, ska bli spännande att höra om sardinen sen. =)
Nu är jag säker på att jag haft ägglossningen nu ska vi bara se om det är mens på väg eller bebis...
Ha nu en mysig kväll med katterna. många kramar
Härligt!! :) haha okej! Stenmark e ju så bra!
Ja, bara lugnt. Försöka städa lite också. O dras mellan serie, sy och läsa haha :)
Oh låter härligt! Själv är jag inget stort fan av revben men sambon älskar det :p
Nä, det går fort nu! Åtta arbetspass sen åker vi :D
Okej! Håller tummarna för bäbis :)
Beställde hem ett gäng äl-tester igår, så hoppas de kommer på måndag så kan jag börja testa i mitten av veckan :) förra cykeln blev det starkt positivt samma dag jag kände av äl, o enligt mensen var äl den dagen, så kanake funkar ändå :)
Det ska jag ha! Tänkt göra "godis"mat, kyckling o jordnötssås :) o så kanske något gottis efter. Får se :D
Ha en toppengrillning ikväll!
Många kramar!