Fertilitetsutredning
Ja superstörigt. Hon sa att det inte var konstigt iallafall. Har ju haft sen trolig äl utan tabletter så kan vara därför. Hoppas på att där finns ett fint ägg eller två på fredag! :)
Okej. Så dumt :( har de sagt något om vad anledningen till att ni inte blir gravida igen? :/ förstår verkligen att du blir arg o frustrerad :/ när vsr det du hade bim?
Ja.. nä jag frågade faktiskt inte. Hon sa bara att hon typ var van o se sånt så hopåas det bara är äggstockarna som är lite långsamma.. ;o tror man får testa ett par kurer om man inte får äl o funkar inte det antar jag det blir ivf? Ingen aning faktiskt.
Åh hoppas du hade det toppen där! :) okej! Jag ska käka lite o försöka sova några timmar till så jag kan jobba inatt :) massor med kramar
Jag hoppas också att det ser bra ut för er på fredag.
Nej läkaren har tyvärr inte sagt någonting, finns ingen förklaring, kände mig faktiskt bättre denna månaden och har inte haft lika mycket PMS, tror absolut att akupunkturen hjälpt mig och då får jag hopp om att det även kan skapa bättre förutsättningar för en eventuell graviditet. Idag har jag haft en bra dag, har umgåtts med min syster och hennes bebis, myst på restaurang och sprungit i skogen med hennes vovve...
Hoppas du kunde vila några dagar under dagen, några roliga planer i veckan?
Denna veckan blir det bara jobb och mys för min del, ska fokusera på att ge kroppen bra mat och lagom träning. Akupunktur imorgon igen, somnade nästa idag under behandlingen.
Kramar i massor, tänker på dig och dina växande ägg....