Fertilitetsutredning
Ja toppenskönt =) Men så gullig du är!! =)
vad härligt det låter! Längtar tills den 13e då jag ska på massage igen =) Blir så härligt avslappnad varje gång.
Låter som en toppenvecka du hr framför dig! Har inga större planer i veckan egentligen, jobbar tisdag-onsdag och lördag-söndag, o på torsdag ska jag intervjuas angående fibromyalgin, två fysioterapeutstudenter som skriver c-uppsats, så det blir kul, och efter det ska jag eventuellt ut o äta middag med en kompis =) Och på fredag ska vi fira min lillasyster som fyller 9 nästa vecka, och eventuellt kommer sambons kompis med flickvän över hit på fredag kväll när vi kommer hem från lillasyster =)
Sprutan vet jag inte riktigt när jag ska ta, förhoppningsvis får jag ta den redan på måndag, men det beror på hur det ser ut med äggblåsor på måndag. Hoppas verkligen inte det är för många, eller inga alls ._.
okej. Håller tummarna för er! har du pratat med din läkare om att eventuellt komplettera med spruta också? =) har för mig du nämnde det förut? kanske tänker tokigt nu. Tror jag sovit för mycket i helgen för idag har jag inte sovit över huvud taget, så snart har jag varit vaken i 24 timmar, men är inte särskilt trött heller. Känns väldigt märkligt :o
massor med kramar
Har försökt skriva några gånger nu under kvällen men familjeliv har segat, som vanligt, hehe.
Spännande att höra om hur det går för dig på måndag, jag hoppas allt ser bra ut så du kan få börja med sprutorna, hur många sprutor kommer du få?
Min läkare har bara nämnt pergotime för oss och IVF som blir nästa steg om detta inte tar sig. Imorgon ska jag på akupunktur, längtar tills jag får nålarna i mig, hehe. =)
Låter som om att du kommer få en bra vecka. Vi har ändrat schema på jobb och jag känner verkligen att schemat passar mig perfekt.
Idag var jag ute och sprang med syrrans vovve i skogen, kändes underbart.
Förresten angående PMS, jag känner knappt något just nu, humöret är känns bättre, jag har knappt ömma bröst (något svullna bröst bara), känner kanske lite mensvärk då och då men inget mer, tänkte börja testa på söndag, åh nu vill jag vara gravid, jag längtar så...drömde inatt att jag fick plus på stickan, hoppas drömmen slår in denna månaden.
Hoppas du får en fin kväll,kramar i massor