BIM april 2015
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
nu har jag fått en tid hos gyn den 8:e maj för att prata med en läkare. Får se vad de säger om min korta lutealfas och värk.
Men har ju en äl däremellan så funderar på att köpa en progesteronsalva och smörja med. Läst att det kan hjälpa....
Tog ett "vanligt" test idag, det visade svaaaagt svagt svagt. Men det va jag beredd på för igår vid 11 både åt jag och drack massa mjölk så vaknade för en stund sen å va jätte kissnödig och det syntes att de va lite ljusare så de va väl lite utspätt :) tänkte ta ett till imorgon och se :)
Det verkar som att det blir en decemberbebis här
??
kan ni hjälpa mig tyda ÄL test :)
Strecken är mycket starkare å tydligare i verkligheten! Ja vad tror ni? Kan man ha ägglossning två gånger?? Mellan dessa datum har äl testerna vart väldigt blanka. I 3 dar nu har jag haft molvärk å är helt öm i magen..
Hoppas bilden syns. Är det bara jag som ser strecken kanske.
Har du nåt test du tagit tidigare i cykeln som du kan jämföra med? Ska du ta fler test så du kan se om det stegrar?
Usch, vad jobbigt! Du får ju försöka komma ihåg att ni inte försökt aktivt i några månader nu, så egentligen är du väl bara på försök nummer 3 eller 4 va?
Luktsinnet tycker jag är ett väldigt bra tecken. Det har varit ett av mina tidigaste symtom båda gångerna! Börjat runt en vecka innan bim.
Ja, fast förra gången så stack det på en punkt bara, nu sticker det på en sida och nyper liksom på andra sidan.. så tror det är mina äggstockar som lattjar lite efter missfallet.