BIM april 2015
Kanske redan har frågat detta, men har du koll på tempen? Isf får du ju en bekräftelse på om su hade äl eller inte!
I morgon bitti kör jag igång med ÄL-test för denna månaden. Har väntat med dom något denna månaden för jag märkt att jag varit ute för tidigt med dom innan pga oregelbundna cykler. Innan graviditet så kunde jag känna när jag hade ÄL, idag drygt 8 månader efter förlossning fick jag liknande känningar. Första gången sedan jag blev gravid som dessa känningar gjorde sig påminda ????. Håller tummarna att vi tajmat 6:et rätt denna månaden ????
Tror min äl är på g! Strecket vara bara lite svagare än teststrecket imorse. Har börjat få lite molvärk, mått illa i tre dagar och idag började jag blöda med.. Såå taggad att ha sex när man mår såhär vid äl varje månad. Och vet att värken bara kommer bli värre med : (.
Men ni får gärna skriva in mig i listan. Får väl se om bim kanske kommer när den borde om ca två veckor eller om den fortsätter att vara dum o komma alldeles för tidigt aå inte inte ens ägget får en chans att fästa.
Men skriv in bim 13/4 är ni snälla!
För att göra mina cykler ännu märkligare så har jag nu fått en blödning. Som en mensblödning kan vara i slutet. Fattar ingenting....?