Inlägg från: Vadvetjaaaaag |Visa alla inlägg
  • Vadvetjaaaaag

BIM april 2015

lanylena skrev 2015-03-26 06:43:27 följande:

Två starka ÄL-tester. Det var svagt igår morse (25/3) och steg tydligen under dagen, för när jag kom hem så såg det ut såhär. Det testet är torkat.

Testade även imorse och det testet var ÄNNU starkare och teststrecket kom upp direkt.

Myste igår kväll och ska mysa idag och imorgon igen tänkte jag. Då borde vi täckt in det bra i alla fall?

Hoppas nu på en decemberbebis. Tror BF då blir ca 15/12 för mig.

De där ser ju riktigt bra ut :D så har ni myst å kommer mysa så borde ni pricka rätt om allt annat går som de ska vill säga :) och att ägget fäster :)
  • Vadvetjaaaaag

Jag har känningar i magen men inget sekret som påminner om äl. Bara de lilla som varit två kvällar i rad. Annars är de typ torrt. Något mer "glidigt" i slidan idag men ja röker ju så ja kanske inte ens får äl?

• Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-03-26 20:20:26 följande:

Rökning kan absolut påverka sekretet. Delvis därför man ofta blir mindre fertil när man röker. Vad säger dagens äl-test då?

Inte tagit något än. Sitter å väntar på att bli kissnödig :P men det kommer väl visa negativt
  • Vadvetjaaaaag

Tog ett ältest nu och de visar hälften så stark som kontrollstrecket så nu jäklar kanske den är på ingång :D

• Vadvetjaaaaag

Här är mina ältester. från att visa ingenting till att visa rätt så starkt på ett dygn. Hoppas äl är på g. Myste till de lite nu ikväll och hoppas på starkare imorn :) har inte haft sex på två dagar så hoppas inte det är för sent. Vad tror ni?
  • Vadvetjaaaaag

Här är mina ältester. från att visa ingenting till att visa rätt så starkt på ett dygn. Hoppas äl är på g. Myste till de lite nu ikväll och hoppas på starkare imorn :) har inte haft sex på två dagar så hoppas inte det är för sent. Vad tror ni?
  • Vadvetjaaaaag

Tog ett test nu som visar som igår :) kanske blir starkare på eftermiddagen :) men då kanske jag har äl imorgon som planerat hehe :)

• Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-03-27 10:12:27 följande:

Heja heja! Säkert ännu starkare idag! Jag vet att det rekommenderas att man skall testa mellan 10-20, men av någon anledning får jag jämt starkast utslag på morgonen!

Du får uppdatera oss angående dagens test sen när du gjort det!

Jag tog ett imorse som visade som ungefär som igår, tänkte jag skulle ta ett när jag slutar jobba kl 17 :) hoppas det är starkare ! Mår lite illa idag och har känningar i magen så de känns som de är på g :) men de va häftigt att de va sån skillnad från inhenting till mycket tydligare streck :D
  • Vadvetjaaaaag

Har tagit ältest som visar likadant i tre dagar nu. Snäppet svagare än kontrollstrecket, tror ni ja har äl fast de kanske inte visar starkare eller vad tror ni? Det är på gränsen på att vara lika starkt.

Svar på tråden BIM april 2015