Inlägg från: Vadvetjaaaaag |Visa alla inlägg
  • Vadvetjaaaaag

BIM april 2015

Nu när jag duschade så tvättade ja muffen som alltid. Å nu fanns de flytningar som va som äggvita ?? Varför ? Kunde ta mellan fingrarna å få ut typ en decimeter lång tråd haha

• Vadvetjaaaaag

Är det ägglossning jag känt av som är på g nu efter mensen eftersom ja fortfarande har haft som mensvärk? Kan man isf ha det så tidigt ? Å hur tidigt kommer dom äggvitsliknande flytningarna innan äl?

• Vadvetjaaaaag
    Misshjb skrev 2015-03-23 06:13:34 följande:

Det låter som ÄL :) har di testat?

Gjorde ett igår em som visade svagt svagt... Men kan jag redan ha äl?
  • Vadvetjaaaaag
    Körsbärsblom90 skrev 2015-03-23 16:09:27 följande:

Vad kul Mikoh! Då har vi lite väntan framför oss nu då visst är det så att allt man vill är att prata om det men man kan inte! Och vill inte jinxa något liksom :-P än så länge känner jag mig inte ett dugg annorlunda och antar att det innebär att det inte tog sig.. Men å andra sidan har väl ägget knappast fäst sig ens så det är ju omöjligt att veta :-P tänker också att eftersom det var några dagar innan oskyddat så var det väl för "tidigt" och eftersom jag inte har äl-test kan jag inte heller med säkerhet veta att jag hade äl då. Men det kändes så! Kalendern sa det och hade extra mycket glansiga flytningar. Gud, jag vet inte!

Nästa gång får ni isf ha sex varje dag så kanske de tar sig om det inte tog dig denna gång :)
  • Vadvetjaaaaag
    Thegiirl skrev 2015-03-23 15:57:45 följande:

Jag får lämna denna gruppen då jag plussade ( mot förväntan) :D är i vecka 5 ^^ Lycka till ! 

Men hade inte du bim 17/4 ?;)
  • Vadvetjaaaaag
    Misshjb skrev 2015-03-23 19:35:21 följande:

Ja visst kan den ändra dag. Kroppen reagerar på mat, kost stress mm. Så det kan mycket väl betyda att ÄL är på g. ;)

När jag räknade på äl så tog jag en 28 dagars menscykel. Isf har jag äl på lördag. Men ingen aning ju :( så svårt !
  • Vadvetjaaaaag
    isali skrev 2015-03-23 21:28:13 följande:

ÅH! Hoppad att det är så! Första riktiga försöket så jag är helt lyrisk. Kanske tjatar om detta men det är så spännande :)

Jag vill också få ett positivt äl ;) Haha
  • Vadvetjaaaaag
    aprilbebisen skrev 2015-03-24 06:53:30 följande:

Ja vet inte heller och det kan ju vara så att kroppen är förvirrad kan ju ta ett tag innan mensen blir regelbunden.

Men fortfarande som mensverk ??

Kanske va att ägget fäste :) vänta på bim å ta sedan ett test :)
  • Vadvetjaaaaag

Jag har tagit ältest i tre dagar nu ungefär em/kväll. Alla är helt blanka så än är det väl inte äl på g.... :(

Svar på tråden BIM april 2015