• isali

BIM april 2015

Malin Cc skrev 2015-03-27 10:40:04 följande:

Ni som väntar på BIM nästa vecka. Hur mår ni? Nått nytt som hänt? Några nya saker ni känt av?

Min svaga mensvärk kommer och går. Idag är den lite starkare igen. Nått känns annorlunda i nedre regionen, lite känsligare liksom. :)

Hade "mensvärks" smärtor de 2-3 fyra dagarna. Nu är det mycket mindre. Dock fått ömma bröst. Men ska inte tänka på det så mycket, känns som man jämt är skengravid. Hur ska man hålla sig ifrån att testa en hel vecka liksom? Superjobbigt! Men har rean inställt mig på neg.
  • isali
    Misshjb skrev 2015-03-28 08:38:40 följande:

Hoppas ni får +. Tänkte testa tidigast BIM 1/4.

1/4 för mig med! Bara det inte blir något april skämt ;)
  • isali
    mikoh skrev 2015-03-29 13:36:09 följande:

Gravtest negativ imorse! Kunde inte hålla mig ???? BIM ca den 4:e

Var inte orolig! Alldeles för tidigt för att få utslag! :) Har också BIM 4 eller 5 april :)
  • isali
    louisep87 skrev 2015-03-29 15:21:37 följande:

Gjorde ett test idag på bim -4 så ser det ut såhär kan det finnas någon möjlighet att det är något?

Ser något på översta :) håll dig 4 dagar så tror jag på starkare utslag!
  • isali
    Körsbärsblom90 skrev 2015-03-29 17:46:06 följande:

Jösses, hoppas så in i berget mycket att jag är gravid!!! Gaaaaaaah vad jobbigt det är med väntan! Dagdrömmer om bebisar, har helt övertygat mig själv att jag är gravid.. Inte bra för den (antagligen) kommande besvikelsen. Drömde även inatt om graviditet! Har inte ont i bröstvårtorna (vilket jag annars brukar ha) och drömde då att brösten kändes tunga som bly och jätteömma, och jag var superglad för det :-P

Då är vi två! Håller på att bli knäpp! Fast nu har jag börjat tänka att mensen är på G närsomhelst. Bara för att ej bli besviken... Inombords blir jag tokig snart! Haha
  • isali
    Caisas skrev 2015-03-30 09:20:02 följande:

BIM -6, ÄL+10 här. Lika blankt. Känns hopplöst, men som du säger, än finns chansen!! 

ÄL+8, BIM-6

Då är vi rätt samma i datum. Håller tummarna för dig!
  • isali
    Caisas skrev 2015-03-30 09:38:22 följande:
    Håller tummarna för dig med! {#emotions_dlg.flower}

Jag står på 4/4 i tråden men BIM är egentligen 5/4. Har lång lutealfas så hade tänkt börja testa på lördag. Fast jag har redan börjat tjuvstarta med tester... Glad
    Och jag står på 3/4 men är egentligen 5/5, coolt! Jag har tjuvtagit ett test. Tog ett i lördags men det var ju bara på ÄL+6. Nu tänker jag försöka hålla mig till den 1/4, bara två dagar kvar så än finns det hopp om mitt tålamod :p
  • isali
    isali skrev 2015-03-30 09:43:41 följande:
    Och jag står på 3/4 men är egentligen 5/5, coolt! Jag har tjuvtagit ett test. Tog ett i lördags men det var ju bara på ÄL+6. Nu tänker jag försöka hålla mig till den 1/4, bara två dagar kvar så än finns det hopp om mitt tålamod :p
    5/4 alltså. 
  • isali
    Caisas skrev 2015-03-30 09:54:00 följande:

Haha, visst är det svårt att låta bli! Jag testade också i lördags, igår och idag. Sjukt onödigt egentligen. Hade dock över 20 gravtest så det kändes ok att "slösa". Nu ska jag också försöka hålla mig, så länge jag kan! 

Haha! Jag är så sjukt sämst. Fick något sorts infall och typ sprang till testen, kissade i koppen, ner med stickan - negativ! Är ju länge kvar, somsagt. Ååh, jag är så svag i huvudet just nu :p

Har dock redan räknat bort denna månad, just in case! Så slipper man bli besviken :)
  • isali
    Malin Cc skrev 2015-03-30 21:18:24 följande:

Har BIM på fredag, vilken dag denna vecka har ni andra?

Håller tummar och tår för att vi plussar nu! Och grattis till er som redan fått det fina plusset :D

Söndag, 5/4. Kommer INTE att hålla mig tills dess :p
  • isali
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-30 22:43:39 följande:

Grattis va roligt :D men har du haft molvärk ända sedan äl? Jag hade äl i lördags och de har känts hela tiden efter de ickså. Ikväll va det extremt, fick ta en värktablett och de liksom trycker nere vid muttan eller typ de benet... Konstigt....

Molvärk de tre närmsta dagarna kring ÄL. Nu ingen värk alls! Åh, det måste vara ett dåligt tecken? Haft super ont, och nu, ingenting!
  • isali
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-30 23:17:26 följande:

När slutade du känna värk efter äl?:) jag hade äl för 3 dagar sen... Idag kändes de nästan som de gjorde på äldagen...

Typ den 25-26. Inte känt ett piss sen dess!
  • isali
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-31 09:29:07 följande:
    Ja kände imorse men inte nu. Idag är de äl+4 om man räknar med äldagen annars äl+3
    Ska man räkna med äl dagen? Har försökt klura på det dära. Jag är iaf ÄL+9 om man inte räknar med äl dagen.
  • isali
    lanylena skrev 2015-03-31 09:46:18 följande:

ÄL-dagen, är det dagen med första svagare testet efter starka test?

Isf hade jag ÄL 27/3? (hade positivt 25, 26 och morgonen den 27/3, på kvällen svagare).

Precis! Så räknade jag. Tycker det känns logiskt på något sätt! :)
  • isali
    Malin Cc skrev 2015-04-01 08:05:32 följande:

Asså vet inte vart jag ska börja!

Har verkligen känt att nått varit annorlunda i kroppen.

Men med negativa test så tappar man hoppet. Jag sa till min sambo igår att: jaha, det blir väl ingen bebis den här månaden heller.

Men i morse när jag vaknade så tänkte jag att vafasiken, har ju ett cb test liggandes. Om jag får negativt idag så finns det inget att hoppas på.

Sitter spänt och kollar när den blåa färgen kommer fram och det blir inget pluss. Lägger ifrån mig testet, tvättar händrna och kollar testet igen.

Och där är den! Plusset jag väntat på!!!'

Inte super starkt men det syns tydligt att det är ett pluss!

Är helt sjukt glad men kan knappt tro det. Jag är gravid!

Åh vad roligt! Grattis :D
  • isali
    Malin Cc skrev 2015-04-01 08:27:44 följande:

Åh tack! Hoppas det är fler som plussar i dagarna. :D

Min mobil var helt urladdad i natt så kunde inte få någon bild. Ska köpa ett nytt test idag igen .

Mina symtom kom rätt tidigt, kanske en vecka knappt efter äl.

Fick som svagmensvärk, hugg/ stickningar , varit väldigt trött, ömma bröstvårtor till och från.

Har fått såna symtom månader då jag inte plussat men den här gången kändes det verkligen annorlunda. :)

BIM -3-4 idag. Neg test! Inte minsta tillstymmelsen till något streck. Jag är nog borträknad denna månad! Men vad kul för dig! Fasiken så skoj :) Hoppas också få lite känningar nästa månad.
  • isali

Hej mina vänner! Imorn är dagen med stort B, alltså BIM. Dock så är alls test hittills negativa. Så det blir nog mens närsomhelst! Har hållt mig härifrån så suget att testa skulle bli mindre. Men satsar på nästa månad då! Tror april är en bra tid för ägglossning, speciellt efter påsken och allt. Dock är BIM först i maj, så jag får hänga på nästa tråd :)

• isali
    Symetrical skrev 2015-04-04 20:38:50 följande:
    Än lever hoppet! Håller tummarna!
    Tack ;) Man kan ju alltid hoppas, tror dock inte på det! BIMidag, inga mens känningar, men lika negativt var grav.testet.
Svar på tråden BIM april 2015