• isali

BIM april 2015

Symetrical skrev 2015-03-24 10:47:40 följande:

Halloj girlies!

Hoppar gärna på här istället för marstråden, då min äl fortfarande verkar vara på g. Är på dag 25 idag och har senaste cyklerna haft väldigt sen och utdragen äl med kort lutealfas (7-8 dagar). Testade därför rosenrot den här månaden, men verkar inte ha haft så särskilt stor inverkan, bortsett från att jag känner av äl ännu tydligare än vanligt just nu.

Ägget bör släppa nu närmsta dagarna och skulle alltså tippa på bim typ 3/4 (men förhoppningsvis senare!)

Såhär har mina senaste äl-test sett ut.

Vad tror ni..?

Ungefär sådär såg mitt ÄL test ut så jag skulle passa på att mysa ordentligt nu om jag vore dig :) mitt såg som starkast ut som ditt gjorde den 24. Och dagen efter var det svagt. Så kör på!
  • isali
    Malin Cc skrev 2015-03-24 16:12:03 följande:

Jag har BIM 3/4. Söndagskväll fick jag ont runt höger äggstock. Vart värre under kvällen. Har nu i två dagar haft som svag mensvärk och stickningar till och från under dagarna.

Hoppas det är ett tecken på att nått fäst sig. Inte känt såhär efter äl tidigare! :D

Då har vi samma känningar! I söndags hade jag ÄL och har haft exakt samma känningar. Coolt! Håller tummarna för dig :)
  • isali
    Symetrical skrev 2015-03-24 18:01:16 följande:

Bra att veta!

Tänkte testa nu ikväll när jag kommer hem också, så får se hur utslaget blir!

Gör det! De sista tre dagarna tog jag ÄL test två-tre gånger om dagen :)
  • isali
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-24 18:31:09 följande:

Jag har tagit ältest i tre dagar nu ungefär em/kväll. Alla är helt blanka så än är det väl inte äl på g.... :(

Tappa inte hoppet! Den kommer alldeles snart ska du se :)
  • isali
    Symetrical skrev 2015-03-24 20:28:51 följande:

Aningen svagare nu på kvällen, så antar att det är klart för den här gången! Sexade på för säkerhetsskull.

Tänkte ta ett imorgon bitti också för att se om det minskat ytterligare. Inta alls samma krampkänningar i magen heller, så skulle bli förvånad om det inte är svagare imorgon.

När har du bim då?

Härligt! Då har ägget mest troligt släppt! Vad kul att ni hann med lite extra mys. Dina testet såg då ut exakt som mina. De två dagarna efter var dom obefintliga! :)

Den 5/4 blev jag framflyttad till. Men tänker testa den 3/4 ändå ;) själv då?
  • isali
    Symetrical skrev 2015-03-25 18:22:27 följande:

Äl verkar trots allt ha skett nu, då tappen åkt ner och stängt sig, samt att jag inte har äl-flytningar längre.

Även testet såg svagare ut nu när det torkat än i morse. Får bli ett nytt imorgon bitti för att kolla om det bleknat ytterligare. (Översta är från i morse, de under från igår kväll, respektive igår morse)

Hoppas att det har skett idag! Man kan läsa sig tokig på de där ÄL testerna, haha. Fröväntade mig ett superduper starkt streck men det blev aldrig så :) När hade du BIM igen? Har för mig att du skrev det, men jag tappade bort din kommentar :)
  • isali
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-25 20:27:53 följande:

Nu ikväll igen hade jag som glidiga flytningar men det va genomskinligt och som vita klumpar i typ eller så. Ursäkta för detaljerad information men va fasen haha. Någon mer som haft så innan äl å känner igen sig ? Eller haft de när det berodde på något annat?

Jag hade det i förrgår och igår! Och jag hade ÄL i söndags! Läste nånstans att flytningarna är vattnigare innan ÄL, just för att spermierna enklast ska ta sig upp. Och att har man kladdiga, sega och klumpiga flytningar så har man haft ÄL. För spermierna tar sig inte längre upp! Eller nå sånt :)
  • isali
    aprilbebisen skrev 2015-03-25 20:33:08 följande:

Ni med bim i början på april, när tänkte ni testa?

Så länge jag klarar att hålla mig, haha. 1 April kanske? Har BIM 5/4. Så vi fårse! Helst så nära som möjligt! 
  • isali
    Symetrical skrev 2015-03-26 05:18:55 följande:

Vet precis vad du menar! Haha.

Men nu idag var det i alla fall äntligen betydligt svagare och tempen har stigit, så det känns lovande!

Med tanke på senaste cyklernas korta lutealfas (7-8 dagar bara) borde jag ha bim typ 1-2/4, men hoppas såklart på senare! Hoppas att vi båda en trevlig påskpresent!

Åh, men så roligt! Hoppas och håller alla fingrar och tår! :)
  • isali
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-26 21:51:15 följande:

Här är mina ältester. från att visa ingenting till att visa rätt så starkt på ett dygn. Hoppas äl är på g. Myste till de lite nu ikväll och hoppas på starkare imorn :) har inte haft sex på två dagar så hoppas inte det är för sent. Vad tror ni?

Ser ut som ÄL är på G! Mys på extra bara så borde du prick in in riktigt bra! Nädå, inte blir det försent inte. Snarare perfekt :)
Svar på tråden BIM april 2015