• Anonym (MM)

Får man onanera på jobbet?

Tycker ni det är ok att man onanerar på jobbet, på en toalett då, inte så folk ser.

Tycker spontant det är ok för tjejer men inte för killar. Tjejer sölar ju inte ner men en kille kladdar ju ner. 

• Svar på tråden Får man onanera på jobbet?
  • Anonym (Theådåra)

Okej så man är idiot då eller

• Anonym (Ö)

Helt okej så länge man lämnar rent efter sig. Jag gör det ofta i vilrummet.

• Mr K69
    Anonym (MM) skrev 2015-03-05 13:09:13 följande:

Tycker ni det är ok att man onanerar på jobbet, på en toalett då, inte så folk ser.

Tycker spontant det är ok för tjejer men inte för killar. Tjejer sölar ju inte ner men en kille kladdar ju ner. 

Jag tänker att det är något som fackklubben kan förhandla fram ett lokalt avtal om, kanske som motionshalvtimme? Går ju att inreda vilrummet med lite mysig belysning och annat för den rätta stämningen. Är inte det rätt väg att gå så behöver ingen vara misstänksam om någon springer på toa ofta?
  • MotorcycleEmptiness

På mitt nuvarande jobb skrev jag på ett kontrakt om att anställda inte får onanera på arbetet vare sig på arbetstid eller på raster.

Nolltolerans gäller för onani på arbetsplatsen.

Den som blir ertappad med att ha onanerat på jobbet får en varning och vid andra varningen blir det kvarsittning där den skyldige, med blyertspenna på papper, får skriva 150 gånger:

"Jag har onanerat på jobbet trots att jag inte får det"

• Anonym (Klabbe)

Såklart man kan onanera på jobbet.
    Tror jag många gör innan de ska göra något som är extra viktigt.

• Anonym (Anna)

Det äcklar mig att veta att så många onanerar på jobbet. Onani är underbart men alltså? Jag ser alla mina kollegor framför mig hur dom sitter på toan och drar i snorren eller tjejer som smeker en våt mus. Tvättar folk händerna efter? Nej fy! Hade aldrig fallit mig in hur kåt jag än var. Direkt jag gå in på toan på jobbet äcklas jag av vetskapen att alla mina kollegor sitter där med sina nakna rumpor och skiter och pissar.

Men vi är ju alla olika!

• Anonym (japp)

Det är bara bra om människor onanerar mer. Ingen tar skada, den som onanerar mår bra. 

• Mr1970

Jag MÅSTE typ göra det. :( Noll sexliv hemma och ingen tolerans för onani hemma. Men jag löser det så att INGEN vet, märker eller skulle ens misstänka att man gör det. Jobbar inte på kontor eller så heller. :)

• JonasHisingen
    Mr1970 skrev 2021-10-07 11:23:21 följande:

Jag MÅSTE typ göra det. :( Noll sexliv hemma och ingen tolerans för onani hemma. Men jag löser det så att INGEN vet, märker eller skulle ens misstänka att man gör det. Jobbar inte på kontor eller så heller. :)

Bor du på ett kloster?
  • Anonym (En man)
    Anonym (f) skrev 2019-12-19 12:25:21 följande:

Jag gjorde det på chefens kontor en gång. I övrigt händer det inte så ofta, är lite svårare rent praktiskt för mig som kvinna.

Skulle säga att det skulle vara enklare för dig som kvinna men jag kanske tänker fel?
Svar på tråden Får man onanera på jobbet?