• Anonym (MM)

Får man onanera på jobbet?

Tycker ni det är ok att man onanerar på jobbet, på en toalett då, inte så folk ser.

Tycker spontant det är ok för tjejer men inte för killar. Tjejer sölar ju inte ner men en kille kladdar ju ner. 

• Svar på tråden Får man onanera på jobbet?
  • Anonym (Kille)

Jodå, klart man har onanerat på jobbet.
    Men det är ju inte så att man sitter på muggen en halvtimme å stönar utan det har nog varit nån gång när man var jäkligt sugen bara, ibland är det skönt å lätta på trycket å slappna av.

Ser inte att det skulle vara äckligare än nått annat, som att pissa eller skita.
    Man kommer ju ett papper eller siktar ner i muggen så...

• Anonym (f)

Jag gjorde det på chefens kontor en gång. I övrigt händer det inte så ofta, är lite svårare rent praktiskt för mig som kvinna.

• Anonym (Kille)
    Anonym (f) skrev 2019-12-19 12:25:21 följande:

Jag gjorde det på chefens kontor en gång. I övrigt händer det inte så ofta, är lite svårare rent praktiskt för mig som kvinna.

Känns väl som det är lättare för en kvinna... bara å stoppa in handen lite diskret å smeka, eller
  • Anonym (Jart)

Klart man får. Tar en morgonrunk på jobbet ca 2-3 ggr i veckan. Man 42 år.

• Anonym (f)
    Anonym (Kille) skrev 2019-12-19 12:29:16 följande:
    Känns väl som det är lättare för en kvinna... bara å stoppa in handen lite diskret å smeka, eller
    Njae, beror kanske på hur man lättast kommer. Med byxor på kan jag inte sära benen tillräckligt för att komma åt, då skulle jag behöva gå i mjukisbyxor, och det gör man inte på mitt jobb. Sedan behöver jag spänna benen lite, även det kan bli opraktiskt sittande.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (f) skrev 2019-12-19 12:36:51 följande:
    Njae, beror kanske på hur man lättast kommer. Med byxor på kan jag inte sära benen tillräckligt för att komma åt, då skulle jag behöva gå i mjukisbyxor, och det gör man inte på mitt jobb. Sedan behöver jag spänna benen lite, även det kan bli opraktiskt sittande.
    Ok, då e jag med, du får göra som jag, gå på toa
  • Anonym (f)
    Anonym (Kille) skrev 2019-12-19 12:37:55 följande:
    Ok, då e jag med, du får göra som jag, gå på toa
    Jo, det händer ibland att jag gör. Brukar inte vara på chefens kontor, var en tillfällig knäpp. 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (f) skrev 2019-12-19 12:40:28 följande:
    Jo, det händer ibland att jag gör. Brukar inte vara på chefens kontor, var en tillfällig knäpp. 

ok, ja knäppar kan man ju ha, vill du chatta vidare lite privat?

(frågar man inte får man inga svar, ler)

• Pussan
    Anonym (f) skrev 2019-12-19 12:40:28 följande:
    Men rätt coolt att ha gjort väl?
  • Anonym (Theådåra)

Onanerar på mitt jobb å håller på med leksaker på jobbet alltid

Svar på tråden Får man onanera på jobbet?