Får man onanera på jobbet?
Tycker ni det är ok att man onanerar på jobbet, på en toalett då, inte så folk ser.
Tycker spontant det är ok för tjejer men inte för killar. Tjejer sölar ju inte ner men en kille kladdar ju ner.
Tycker ni det är ok att man onanerar på jobbet, på en toalett då, inte så folk ser.
Tycker spontant det är ok för tjejer men inte för killar. Tjejer sölar ju inte ner men en kille kladdar ju ner.
Så ni skulle inte ha några bekymmer med att en kille gick in på toaletten och körde på. Äckligt.
(eller onanera då om man inte kan somna :P)
Jag brukar olla lite här och var..
Får man väl?
Jag gör det i alla fall så hoppas det...
Vore jobbigt att sluta.
Och VARFÖR skulle detta vara ett problem? Är det bättre eller sämre än att ha sex på jobbet? (På toaletten eller annorstädes.) Jisses ...
Vi måste höja oss över djuren, faktiskt. Jag är säker på att en zebra skulle porrsurfa om zebran kunde. Ronke Ball. Låt oss säga att jag är en random arbetsgivare. (Perish the thought.) Om inte mina anställda någon gång, inte hela tiden, knullade på jobbet, hade jag inte anställt rätt, aggressiva, drivna personligheter. Av båda könen. Vem fan vill jobba med nötallergiska robotar.