Inlägg från: Anonym (testar=)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (testar=))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

jag vet att jag är jobbig, men kan du känna in nå nytt om när det är dags för förlossning här?=)

• Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-09-07 08:07:02 följande:
    När har / hade du bf?:) får in max 7-8 dagar efter bf
    men näää så långt vill jag inte gå haha, nu har det blivit många olika bud här=) har BF 9sept=)
  • Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-09-07 08:48:55 följande:
    Ja jag kände ju 3 dagar innan el max 7-8 dagar efter; ) haha redan en envis liten rackare <3
    haha oja, jag skämtade med mannen min häromdagen att det är klart han är lik sin far med att inte komma i tid haha...ja det är bara å härda ut antar jag för hur det än är så är han här senast om 2 1/2 vecka=)
  • Anonym (testar=))

Spännande att du lägger kort nu :)

Jag är så nyfiken på om du kan se hur mitt/vårat år kommer att se ut? :) familjen min å om du ser om det blir nån resa eller så?:) kan du läsa in makens företag å hur det utvecklas?:)

mvh// Marielle

• Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-12-08 09:26:53 följande:

Hej: )

"Hem" medvetenhet, osäkerhet, förståelse

Huvudkort: konflikt Kan ha funnits tidigare

"Arbete" befodran, betalning, framsteg

: ) bra kort

Huvudkort: överflöd

"Levnadsväg" som varit el kommer

Varning, försoning, juridisk angelägenhet

Huvudkort: ansvar

Kärlek" anledning till missnöje, lyckanskort ( tar bort det negativa ) :) passion

Huvudkort: välsignelse

Framtid" falska rykten, lyckanskort igen! :) goda nyheter

Huvudkort: trygghet

Förutom den juridiska angelägenheten (nu vad det kan vara) så verkar det ju ganska positivt

Tack för att du orkade lägga kort:) inbokade makens namn:)

Mvh//
  • Anonym (testar=))

Och du har så rätt i bla konflikt sen tidigare:)

• Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-12-08 10:06:05 följande:

Inboxade du det?A?

Ja precis:)
  • Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-12-08 10:40:42 följande:
    Relationer Hem mm"
    Fredsstiftare,( någon som kompromissar och är fredsmäklare) retsam, ( någon som skojar: ) frihet, ( ni ger varann frihet i livet)
    Huvudkort: förändring ( flytt eller renovering tex)

Arbete" beslut, ogillande, resultat ( man tar tag i något arbetsrelaterat)
    Huvudkort: lojalitet

Livsväg" uppfyllelse, risk, motstånd ( över nåt ni diskuterat) i vår ( årstiden)
    Huvudkort: överflöd

Kärlek" missbruk...? (Sex alkohol el något känslomässigt beroende)
    Överaskning: ) förening ( giftemål?)
    Huvudkort: svårigheter

Framtid" snart, resa, tur med Pengar,
    Huvudkort: beskydd
    Tack så mycket och du är bra träffsäker=) han är definitivt en frdsmäklare och har alltid varit enda en han var mindre=)
    vi gifte oss i somras faktiskt och det här med resa så ska han snart iväg, redan till helgen faktiskt=)
    hmmm det här med missbruk vet jag dock inte...
    det stämmer åxå att vi har diskuterat lite angående hans företag, måste vara det du får in på livsväg, han brukar ofta fråga mig hur han ska göra m.m och jag vet ju inte om mina råd alltid är de bästa=)
     vad duktig du är! <3

• Anonym (testar=))

Gokväll så här mitt i natten Fredsduvan:)

Jag undrar så om du kan läsa in något om mina närmsta vänner å deras tuffa resa kring att försöka få ett syskon till F,

Kan du känna om det kommer gå vägen nu eller något av dessa försök?

• Anonym (testar=))

De har precis börjat på sitt första försök å frågan är om de kommer gå vägen?:)

• Anonym (testar=))

varför har min kropp börjat strula så? vad är felet, kan du se något?snälla

• Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2016-02-29 08:03:52 följande:

Känns som nån återställning av hormoner i kroppen

Tusen tack,vad go du är som svarar å tar dig tid för det ?

Tror på det jag med å mina misstankar är väl pga förlossningen å allt men det har inte tagit så här lång tid tidigare, kroppen har ju kommit igång som den ska ganska direkt men nu är menstruationen helt i olag plus att det känns som att jag ska bli av med allt mitt hår på huvudet å inte nog med det så verkar man ha fått svamp i hårbotten,få se vad läkaren säger om det idag

Jag vet inte om p pillren ställde till det ännu mer med hormonerna? Det känns så vad tror du? Jag har iallafall gjort ett uppehåll från dem för att se om kroppen fattar å blir snabbare regelbunden för detta är inte kul att blöda varannan vecka typ i upp till 14 dar:/

Kram
  • Anonym (testar=))

hej nu behöver jag dina råd,
    min känsla i kroppen just nu är en enorm otillräcklighet plus oro över min egen hälsa,
    har du några råd att ge mig...får du in något, hur ska jag göra, bete mig!

kram

• Anonym (testar=))

Tack för svar Fredsduvan men tränar inte alls och vänner träffar jag knappt å sociala medier hinns knappt med heller då jag studerar på avancerad nivå plus har den blivande 1 åringen hemma;)

Kram

• Anonym (testar=))

hmm Helene, Helena ingen jag känner=)

Tack=)

• Anonym (testar=))

Here we go again,du är ju så otroligt duktig så jag ville bara testa om du kan se varför min andra hälften beter sig som han gör? Vi var nyss iväg på en resa där allt var tipp topp och vi fick rå om varandra lite extra som verkligen behövdes, även om hälften av barnaskaran var med men sen vi kom hem är det som att han fått pms typ,

Kram

• Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2017-02-07 08:52:44 följande:

Känns bara som han behöver lite space kan ha med sitt jobb att göra grubblerier <3

Tack för svar fina du?
  • Anonym (testar=))

Hej fina Fredsduvan, hoppas barnen får ett fint sportlov:) snart sportlov här med:)

Tänkte om du kan se en sak bara,när du får tid att svara:)

Hur ser det ut för mig i höst på arbetsfronten? Det känns hemskt att man ska gå och oroa sig för arbete ett halvår i förväg men ja denna ekonomi är ju ständigt ett bekymmer hahaha;)

Hoppas du får en fin dag och att solen lyser där du är,här lyser den då inte och snön yr:/

*kram*

• Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2017-02-23 08:58:03 följande:

Hej ser jobb för dig i september :) <3

Ohhh det låter ju fantastiskt!:) tack!:)

Kram
  • Anonym (testar=))

Hej fina Brevduvan, hoppas du har en bra dag!=)

Nu börjar anställningsintervjuerna att hagla in efter 4 års studier, vilket är väldigt kul=) har sökt några och igår hörde ett ställe av sig som verkar mycket intressant och idag ett annat ställe, ett ställe där jag även har vikarierat en hel del...detta är lite nervöst för jag har aldrig gått på en anställningsintervju=)

kan du läsa in om något av dessa ställen, vad tror du?

Mvh =)

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd