jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
jag vet att jag är jobbig, men kan du känna in nå nytt om när det är dags för förlossning här?=)
jag vet att jag är jobbig, men kan du känna in nå nytt om när det är dags för förlossning här?=)
Spännande att du lägger kort nu :)
Jag är så nyfiken på om du kan se hur mitt/vårat år kommer att se ut? :) familjen min å om du ser om det blir nån resa eller så?:) kan du läsa in makens företag å hur det utvecklas?:)
mvh// Marielle
Hej: )
"Hem" medvetenhet, osäkerhet, förståelse
Huvudkort: konflikt Kan ha funnits tidigare
"Arbete" befodran, betalning, framsteg
: ) bra kort
Huvudkort: överflöd
"Levnadsväg" som varit el kommer
Varning, försoning, juridisk angelägenhet
Huvudkort: ansvar
Kärlek" anledning till missnöje, lyckanskort ( tar bort det negativa ) :) passion
Huvudkort: välsignelse
Framtid" falska rykten, lyckanskort igen! :) goda nyheter
Huvudkort: trygghet
Och du har så rätt i bla konflikt sen tidigare:)
Inboxade du det?A?
Gokväll så här mitt i natten Fredsduvan:)
Jag undrar så om du kan läsa in något om mina närmsta vänner å deras tuffa resa kring att försöka få ett syskon till F,
Kan du känna om det kommer gå vägen nu eller något av dessa försök?
De har precis börjat på sitt första försök å frågan är om de kommer gå vägen?:)
varför har min kropp börjat strula så? vad är felet, kan du se något?snälla
Känns som nån återställning av hormoner i kroppen
hej nu behöver jag dina råd,
min känsla i kroppen just nu är en enorm otillräcklighet plus oro över min egen hälsa,
har du några råd att ge mig...får du in något, hur ska jag göra, bete mig!
kram
Tack för svar Fredsduvan men tränar inte alls och vänner träffar jag knappt å sociala medier hinns knappt med heller då jag studerar på avancerad nivå plus har den blivande 1 åringen hemma;)
Kram
hmm Helene, Helena ingen jag känner=)
Tack=)
Here we go again,du är ju så otroligt duktig så jag ville bara testa om du kan se varför min andra hälften beter sig som han gör? Vi var nyss iväg på en resa där allt var tipp topp och vi fick rå om varandra lite extra som verkligen behövdes, även om hälften av barnaskaran var med men sen vi kom hem är det som att han fått pms typ,
Kram
Känns bara som han behöver lite space kan ha med sitt jobb att göra grubblerier <3
Hej fina Fredsduvan, hoppas barnen får ett fint sportlov:) snart sportlov här med:)
Tänkte om du kan se en sak bara,när du får tid att svara:)
Hur ser det ut för mig i höst på arbetsfronten? Det känns hemskt att man ska gå och oroa sig för arbete ett halvår i förväg men ja denna ekonomi är ju ständigt ett bekymmer hahaha;)
Hoppas du får en fin dag och att solen lyser där du är,här lyser den då inte och snön yr:/
*kram*
Hej ser jobb för dig i september :) <3
Hej fina Brevduvan, hoppas du har en bra dag!=)
Nu börjar anställningsintervjuerna att hagla in efter 4 års studier, vilket är väldigt kul=) har sökt några och igår hörde ett ställe av sig som verkar mycket intressant och idag ett annat ställe, ett ställe där jag även har vikarierat en hel del...detta är lite nervöst för jag har aldrig gått på en anställningsintervju=)
kan du läsa in om något av dessa ställen, vad tror du?
Mvh =)