Inlägg från: Anonym (testar=)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (testar=))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

fredsduvan skrev 2015-08-01 17:50:01 följande:
    Tappar du hår? Vitaminbrist...annars går jag in nån skugga gestalt <3 men visa gärna bild på dina ögon <3

jag vet ej:( hade för några veckor sen en krans i huvvet som irritera på ett ställe som sedan ömmade och nu har jag plötsligt tappat håret där..kan ju vara vitaminbrist åxå säkert men inte så att det blir en kal liten fläck va?

vadå för gestalt?nu blev jag intresserad=)

Mvh

• Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-08-01 17:58:31 följande:
    Någon som du kan ha sett känt i ögonvrån som kollar till dig nån snäll :)
    brukar kunna känna av emellanåt, kvinna eller man?=) även min äldsta grabb brukar känna av=)

men håret tror du på vitaminbrist? kanske jag ska bli duktigare på att ta mina gravidvitaminer och järn=)

tack å kram
  • Anonym (testar=))

Hej fredsduvan, har precis donerat (100kr)till dig med avsändare MS, hoppas du ser det=)

Jag har ställt lite frågor till dig tidigare och skulle så gärna vilja höra mer om det och vad du kan se=)

Bebis i magen, kan du se ungefär hur stor han kommer att vara, blir det en blond eller mörkhårig och brunögd liten grabb? om han kommer lite tidigare och hur förlossningen går och så?

Du sa att jag kände av en andlig närvaro, kan du berätta mer om denna? och brukar mina andra barn se eller märka av närvaron?

Med vänliga hälsningar

• Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-08-05 18:39:27 följande:
    Hej tack <<3 ser en pojke ca 3700 drygt :) melerade ögon med brunt i mellanbrunt hår :) kommer 3-4 dagar tidigare eller samma dag
    Känner av en man som är hos er andligt och kollar så ni har det bra bara :) <3 barnen har hört ljud
    Kram
    det måste vara min äldsta sons pappa som är här å tittar till emellanåt för jag vet sen tidigare att han gör det=) äldste sonen säger att han hör nån röst eller ljud ibland och jag har då bara svarat att det är bara din pappa som är här å tittar till dig=)

vem kommer hjälpa mig under förlossningen och vara en klippa? mena du min man eller bebisen här?=)

3700g är vad jag tippat på senast idag haha och angående utseendet så hoppas jag att han och de andra barnen har/får liknande drag så att det syns att de är syskon och gissa om vi väntat på vårat mirakel=))

tack för svar
    kram
  • Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-08-05 21:54:41 följande:

Både mannen och bebisen ;) han kanske kommer med ena armen först som stålmannen :) <3

Haha ojjj ena armen först lät ju inte så jätteskönt ska bli spännande å se,uppdaterar dig inom ca: 5 veckor hur allt gått
  • Anonym (testar=))

Hej Fredsduvan, nu är jag bra trött på min kropp, ont i rygg å bäcken så jag har svårt att röra på mig, är redo att föda nu=) kan du se vilket datum våran lille anländer, kan du se hur förlossningen startar, dag eller natt? kommer jag förstå att det verkligen har startat när det gör det? trots att detta är min 4:e så är jag nervös för att inte hinna in i tid haha, så löjligt egentligen=)

kommer vi att bygga ut vårat hus? kan du se någonting om min mans företag och framåt?

Mvh

• Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-08-19 20:06:17 följande:
    får in mellan 21-28 :) känns som kl 4 på morgonen eller 22 på kvällen <3 
    Känns som han borde ha en till i sitt företag 
    tror ni kommer bygga ut ett rum till
    God förmiddag kära du här har det då inte kommit nån bebbe ännu, kände igår att kanske kanske skulle något vara på gång då det molade till å från hela dagen men nääää inget mer än så=)  kan du känna in nå nytt om när det är dags?=)
    Ha en fin fin solig,höstig lördag=)
  • Anonym (testar=))
    Anonym (testar=)) skrev 2015-08-29 11:13:49 följande:
    God förmiddag kära du här har det då inte kommit nån bebbe ännu, kände igår att kanske kanske skulle något vara på gång då det molade till å från hela dagen men nääää inget mer än så=)  kan du känna in nå nytt om när det är dags?=)
    Ha en fin fin solig,höstig lördag=)
  • Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-08-31 09:28:27 följande:
    Godmorgon
    men.... en envis bebbe: ) Nu fick jag 3 till mig så håller tummarna <3
    ja verkligen=) ja vi hoppas så att liten är här inom några dagar=)
    tack för svar<3
  • Anonym (testar=))

Lite respons kommer här=)..... ingen bebis här ännu och den 3e har passerat hahaha, usch så seg väntan blir när man bara vill träffa sitt lilla mirakel=) känns som att jag för evigt kommer vara på tjocken och att bebis kommer vara bautastor hahaha

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd