Inlägg från: Anonym (testar=)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (testar=))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

hej,vad kul att du är åt det mediala hållet=)

blir det några fler barn?

vem/ vilka är det som jag känner av här i hemmet ibland?

• Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 11:52:43 följande:
    Du gillar stor familj och barn jobbar du med barn? Kändes så
    Kan vara nån som bott där förut känner en bror?
    stämmer ju ganska bra=) pluggar till lärare men jobbar även emellanåt med barn=)

har dessutom 3 barn redan och ett 4:e i magen=) och ja jag gillar att ha en stor familj=)

hmmm det med en bror stämmer dock ej
  • Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 12:00:59 följande:
    Kanske nån makes bror
    jag misstänker och tror det är mitt ena barns pappa, han var ganska ung när det hände....kan du se hur han har det nu?
  • Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 12:09:30 följande:
    Ser en gitarr spelade han nåt instrument han verkade lugn ser rågblont hår och smilgropar
    inget instrument spelade han men rågblont hår stämmer=)

• Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 12:14:35 följande:
    Ok men känner gitarr :) spelar nån närstående?
    ja flera i min släkt men dessa lever ännu, bland annat en pappa och en bror=)
  • Anonym (testar=))

Hej, jag vet att du kanske inte vill svara på detta men har jag en flicka eller pojke i min mage? återkommer om några veckor om det stämde isånafall=)

• Anonym (testar=))

Hej igen=)

Jag har två vänner som försöker innerligt att bli med barn, den ene är min allra bästaste vän och har kännt henne länge, hennes namn börjar på ett P, de har försökt länge med att försöka få ett syskon och det har ju inte blivit bättre av att jag har "ganska" lätt att bli gravid och detta tär lite på vår relation, jag förstår hur hon känner det då jag själv ganska nyligen genomgick nå jobbigt och jag har sagt åt henne att jag har full förståelse för detta, men jag vill inte att hon ska dra sig undan som hon tyvärr gjort lite granna känner jag=(... ser du om de får sitt efterlängtade syskon? ska de fortsätta kämpa vidare eller är det meningslöst?

• Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 15:02:20 följande:
    Känner in petra eller pernilla?
    Ja hon mår nog dåligt därför hon går in i sin bubbla är nog inget riktat till dig men gör väl för ont och de känner sig so m luften gått ur dem och tyvärr påverkar ju det också resultatet på deras försök som en ond cirkel av press stress
    pernilla stämmer, det andra med tyvärr, så många års försök nu=(
  • Anonym (testar=))

måste bara få testa igen om du känner något och du tar dig tid om du vill eller kan svara=)

inatt drömde jag så verkligt om bebis i magen, gjorde det redan innan jag plussade, jag har dessutom drömt två ggr nu att jag kommer att föda tidigare, vore kul att se om du kan känna in något om det och hur mycket tidigare?=) vill så klart inte ha alldeles för tidigt, är även rädd att bebis kommer vara rätt så stor när det väl är dags =)
    i drömmen fick jag även ett namn till denna kommande bebis, ett namn som jag inte alls har tänkt på men fastnade för det genast och det första jag berätta för mannen min var om min dröm och vad de skulle bli men att bebis hade ett namn=) han tyckte inte heller att namnet var dumt så blir det nu detta kön så blir det en *=)

kan du känna in nåt om min mans företag? vad han sysslar med och hur framtiden ser ut?=) vore intressant att veta=)

• Anonym (testar=))

Hihi ja första bokstaven är ett L men drömmarna visar alltid en flicka:) det finns fler än du som sagt pojke men varför visar drömmarna en flicka?:) det spelar verkligen ingen roll vad det blir:)

Du fick inte in något om för tidigt?

Ja jag brukar drömma å en del visar sig sant sen:) drömde om både mitt första å tredje barn vad det var för kön å de stämde...med andra barnet kolla vi kön så ingen dröm där:) drömde även om min syster när hon var gravid å det stämde:)

Han har en praktikant emellanåt, kan det vara honom du känner av? Annars är han själv:)

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd