Inlägg från: Anonym (Deppig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Deppig)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

fredsduvan skrev 2016-06-26 19:52:11 följande:
    Hej hon har ingen förståelse för dina känslor men det har han på ett sätt och det retar henne

Och ni har något så viktigt som gemensamma barn och han kommer till slut trötta på hennes kontrollerade sätt hoppas han synar henne snart kram PS ser en son som trivs sådär där hemma....
    ALL KÄRLEK
    Tusen tack för svar! Eftersom han fortsätter gå i familjeterapi med mig för min skull så kan jag förstå att det retar henne, men deras förhållande är bara ett halvår gammalt så jag tror inte hon sagt nåt om det till honom.

Ser du om det är någon av våra söner eller hennes son? Jag vet att vår äldsta tagit väldigt illa vid sig av allt. Är det därför han mår dåligt? Vad kan jag/vi göra för att det ska kännas bättre för honom?
  • Anonym (Deppig)
    fredsduvan skrev 2016-06-26 20:13:04 följande:
    Ja det är han som känner av stämningen tyvärr ta upp det på familjeterapi
    ALL KÄRLEK
    Känner du om exet har några känslor kvar för mig eller vill han bara att vi ska vara vänner?
  • Anonym (Deppig)
    fredsduvan skrev 2016-06-27 22:13:05 följande:
    Känns som vänner men lite att han vill få ha dig när han känner för det och det bara kommer såra dig i slutändan kram <3
    ALL KÄRLEK
    Ja det är säkert så. Han lär tycka att det är jobbigt när jag väl går vidare, när det nu blir.
    Ser du nåt annat om min närmsta framtid?
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (Deppig) skrev 2016-06-27 22:27:07 följande:
    Ja det är säkert så. Han lär tycka att det är jobbigt när jag väl går vidare, när det nu blir.
    Ser du nåt annat om min närmsta framtid?
    Puffar
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (Deppig) skrev 2016-06-29 22:07:05 följande:
    Puffar
    Puffar igen
    Jag skulle verkligen behöva att det hände nåt positivt i mitt liv snart. Det har varit tungt länge nu så hoppas du kan se nåt.
  • Anonym (Deppig)

Blir det nåt mer med killen jag träffade i helgen?

• Anonym (Deppig)
    fredsduvan skrev 2016-10-08 11:29:17 följande:
    Gå iväg och gör det :)
    ALL KÄRLEK
    Varför? Kommer det inte knäcka mig helt?
  • Anonym (Deppig)
    fredsduvan skrev 2016-10-08 12:57:56 följande:
    Vet inte riktigt fick gå iväg till mig men känn själv i hjärtat vad du vill göra<3
    ALL KÄRLEK
    Jag åkte, kommer det hålla mellan dom?
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (Deppig) skrev 2016-10-10 17:58:27 följande:
    Jag åkte, kommer det hålla mellan dom?
    Puffar
  • Anonym (Deppig)

När får jag ordning på mitt liv igen? När får jag känna kärlek igen? Allt känns väldigt hopplöst just nu.

• Anonym (Deppig)
    Anonym (Deppig) skrev 2016-10-25 02:37:25 följande:

När får jag ordning på mitt liv igen? När får jag känna kärlek igen? Allt känns väldigt hopplöst just nu.

Puff
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (Deppig) skrev 2016-10-25 02:37:25 följande:

Puffar
  • Anonym (Deppig)

Vilket jobb ska jag ta
    det som är närmst eller ett som är längre bort men troligtvis mer betalt eller ett med mer utvecklingsmöjligheter men mindre betalt än jag har idag. Nån känsla för vilket som är bäst, får du in något om företaget? Namn eller så? Och hur blir det med den där kärleken jag vill ha?

• Anonym (Deppig)
    fredsduvan skrev 2016-11-11 10:55:59 följande:
    ett med utvecklingsmöjligheter är det som kommer till mig <3
    kan ha F i företagets namn
    kärleken kan komma på ditt jobb :)
    ALL KÄRLEK
    Intressant! Det är inget av företagen som börjar på F, däremot finns det ett av dom som ligger på en gata/område som börjar på F. Finns kärleken på mitt nästa jobb då menar du?
  • Anonym (Deppig)

Det jobbet jag hoppades på gick till en annan. Kommer jag få något av dom andra jag varit på intervju för eller ska jag söka vidare?

• Anonym (Deppig)

Ska jag satsa på S, det känns för bra för att vara sant?

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd