Inlägg från: Anonym (Deppig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Deppig)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

fredsduvan skrev 2016-03-02 12:23:43 följande:
    Ja det gör han
    ALL KÄRLEK
    Är han lycklig med sin nya?
  • Anonym (Deppig)
    fredsduvan skrev 2016-03-02 12:37:58 följande:
    ALL KÄRLEK
    Kommer hon träffa våra barn och flytta ihop med henne? Varför kommer det inte hålla?
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (Deppig) skrev 2016-03-02 12:48:12 följande:
    Kommer hon träffa våra barn och flytta ihop med henne? Varför kommer det inte hålla?
    Ställer min fråga igen då det här verkligen är något som jag mår dåligt över. Hoppas verkligen du kan se nåt om det
  • Anonym (Deppig)
    fredsduvan skrev 2016-03-03 07:12:28 följande:
    Kommer träffa barnen och flyttar de ihop kommer det inte hålla i längden pga för mycket rastlöshet och olikhet
    ALL KÄRLEK
    Kommer det ske snart att hon träffar dom? Du vet inte om det kommer hålla så pass länge att dom flyttar ihop? Jag måste verkligen stålsätta mig när det sker för jag kommer ha väldigt svårt för att höra barnen prata om henne och alla saker dom kommer göra tillsammans.
  • Anonym (Deppig)
    fredsduvan skrev 2016-03-03 09:42:12 följande:
    Ca 1 månad tills de ses
    ALL KÄRLEK
    Tack! Kommer dom vara tillsammans i många år? Kommer barnen acceptera henne och hennes barn som en del av familjen?
  • Anonym (Deppig)

Kommer jag gå vidare med nån? Kommer jag alltid hoppas på att få tillbaka mitt ex?

• Anonym (Deppig)
    fredsduvan skrev 2016-03-14 08:02:37 följande:
    Du kommer gå vidare med någon annan även om det gör ont ett tag

Ser en längre person kan jobba med tåg eller andra fordon
    ALL KÄRLEK
    Den personen du ser är det han jag kommer gå vidare med? Finns han i mitt liv redan?
  • Anonym (Deppig)
    fredsduvan skrev 2016-03-15 07:58:22 följande:
    Det kan han göra
    ALL KÄRLEK
    Kan du se nåt mer om honom? Har han mörkare färger? Ögonfärg? Får du in nåt namn? Vad blir hans betydelse för mig? Är han äldre eller yngre än mig?
  • Anonym (Deppig)

Jag hade en dejt igår. Är han intresserad på riktigt eller vill han bara ligga? Kommer det bli nåt mer med honom

• Anonym (Deppig)

Passar vi ihop jag och min dejt?

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd