Inlägg från: Anonym (Deppig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Deppig)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Kommer jag och barnens pappa hitta tillbaka till varandra eller är han inte mannen i mitt liv? Kommer jag förlora mitt jobb?

Jag vet inte hur mkt info du behöver om mig men sett att andra skrivit hårfärg i dyl så jag kan berätta att jag är blond å grönögd. Säg till om du vill ha mer info.

• Anonym (Deppig)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 17:23:46 följande:
    Har du en son bara nyfiken? Känns som du vill ha ett annat jobb eller snarare behöver ett annat jobb för att må bättre vill du verkligen att ni blir tillsammans el hatar du bara vara ensam
    Jag har två söner :) jag trivs superbra på mitt jobb och har fantastiska kollegor så jag vill inte byta jobb men det är prat om nedskärningar nu så det va därför jag undrade om du kunde se nåt om det.

Ang barnens pappa så vet jag ärligt talat inte vad jag vill. Bara att jag inte vill ha en splittrad familj. Jag hatar att vara vv-mamma.
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 18:59:20 följande:
    Börjar din sons namn på L
    Ja den ena gör det :)
  • Anonym (Deppig)

Kan du berätta nåt mer om min framtid? Vill du ha mer info om mig för att kunna se nåt?

• Anonym (Deppig)

Kan du se nåt om min framtid? Jag är himla trasig just nu och behöver lite pepp ??

• Anonym (Deppig)

Hej

Jag har blivit helt förkrossad igen då mitt ex träffat en ny. Kommer det hålla mellan dom? Kommer han å jag hitta tillbaka till varann eller kommer jag träffa nån ny? Är hon en vettig person att ha i våra barns liv? Hon är lite yngre så det bekymrar mig att hon kan försöka förstöra vår relation som är väldigt bra i dagsläget.

• Anonym (Deppig)
    Anonym (Deppig) skrev 2016-01-20 12:48:40 följande:

Hej

Jag har blivit helt förkrossad igen då mitt ex träffat en ny. Kommer det hålla mellan dom? Kommer han å jag hitta tillbaka till varann eller kommer jag träffa nån ny? Är hon en vettig person att ha i våra barns liv? Hon är lite yngre så det bekymrar mig att hon kan försöka förstöra vår relation som är väldigt bra i dagsläget.

Fredsduvan, Kan du snälla ge mig nån form av vägledning i det här? Behöver du ha nån info?
  • Anonym (Deppig)
    fredsduvan skrev 2016-01-21 07:55:08 följande:
    Visa mig dina och helst hans ögon så ser jag mer <3
    ALL KÄRLEK
    Jag fr posta en i taget. Hoppas jag lyckas få med den nu för jag har aldrig bifogat bilder
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (Deppig) skrev 2016-01-21 08:56:22 följande:
    Jag fr posta en i taget. Hoppas jag lyckas få med den nu för jag har aldrig bifogat bilder
  • Anonym (Deppig)

Anonym (Deppig) skrev 2016-01-21 08:56:52 följande:
    hoppas dom duger
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd