Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (Litenkille) skrev 2015-05-10 09:37:17 följande:

Tack! Jobbig weekend här som vanligt....hoppas du haft en fin och lugn helg!

Vill också skriva att du känns som en sån fin människa!

Kram

Tack detsamma <3

Jag är sjuk och vilar upp mig kram ts

zorina skrev 2015-05-10 12:43:25 följande:

Ligger inne på sjukan nu. Kan du känna ngt om det?

Hur går det nu? <3
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-11 16:25:00 följande:

Jag är sjuk och vilar upp mig kram ts

Tackar :)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-05-11 17:58:27 följande:

Krya på dig <3

Tack <3
    Minna76 skrev 2015-05-10 15:56:51 följande:

Ursäkta jag frågar i samma ärende men detta är så viktigt för mig och jag kan inte släppa tankarna på det fast jag vill. Du skrev att vi kanske blir tillsammans längre fram. Men om han nu går till en annan - hur skulle jag kunna vilja ha honom tillbaka? Det känns inte så idag. Jag känner mig så dåligt behandlad av honom och allt han sagt. Jag skulle kunna ta honom tillbaka om han bad om ursäkt för det han sagt och att han inte gått vidare till annan. Kommer han göra det eller kommer jag strunta i hur han behandlat mig och ändå ta honom tillbaka?

Detta är en stor sorg för mig och jag kan inte tro jag skulle älska någon annan. Och jag tror inte ens han tänker eller saknar mig det minsta...jag tror han ha fullt upp med en ny men jag vet inte. :(

Har känt in nu och när jag sa " kan bli så" så menade jag mest att det beror på om du tar emot honom ... och det tycker jag inte du ska göra han kommer inte bättra sig tyvärr <3
    ellinoras skrev 2015-05-12 07:37:32 följande:

Hoppas att du blir bra snart! Vila ordentligt :)

<3
    Anonym (embs) skrev 2015-05-10 12:54:53 följande:

Tack för svaret angående min pappa. Jag är så förvirrad just nu. jag har aldrig träffat honom och jag undrar om jag borde leta efter honom eller låta bli? ser du om han gjorde något hemskt mot mamma? har han andra barn?

Han kan ha ett barn till

Kram
    Anonym (embs) skrev 2015-05-10 12:54:53 följande:

Tack för svaret angående min pappa. Jag är så förvirrad just nu. jag har aldrig träffat honom och jag undrar om jag borde leta efter honom eller låta bli? ser du om han gjorde något hemskt mot mamma? har han andra barn?

Vet du var han kan bo? Var han kommer ifrån...
    ominte skrev 2015-05-11 13:23:55 följande:

Skrev anonymt för nån vecka sen om du kunde se nåt om eventuell flytt med de boenden vi tittat på. Du skrev att det nog kunde bli det, men det blev inte så

Kan du se något annat om boende och ungefär när i tiden? Vi är desperata..

Jag känner att ni har varit inne i en otursperiod känner även ansträngd ekonomi stresskänslor lite bråk...nu känner att det kommer bli lättare framåt hösten vintern ta hand om er <4
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd