jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Tack! Jobbig weekend här som vanligt....hoppas du haft en fin och lugn helg!
Vill också skriva att du känns som en sån fin människa!
Kram
Tack! Jobbig weekend här som vanligt....hoppas du haft en fin och lugn helg!
Vill också skriva att du känns som en sån fin människa!
Kram
Jag är sjuk och vilar upp mig kram ts
Ligger inne på sjukan nu. Kan du känna ngt om det?
Jag är sjuk och vilar upp mig kram ts
Krya på dig <3
Ursäkta jag frågar i samma ärende men detta är så viktigt för mig och jag kan inte släppa tankarna på det fast jag vill. Du skrev att vi kanske blir tillsammans längre fram. Men om han nu går till en annan - hur skulle jag kunna vilja ha honom tillbaka? Det känns inte så idag. Jag känner mig så dåligt behandlad av honom och allt han sagt. Jag skulle kunna ta honom tillbaka om han bad om ursäkt för det han sagt och att han inte gått vidare till annan. Kommer han göra det eller kommer jag strunta i hur han behandlat mig och ändå ta honom tillbaka?
Detta är en stor sorg för mig och jag kan inte tro jag skulle älska någon annan. Och jag tror inte ens han tänker eller saknar mig det minsta...jag tror han ha fullt upp med en ny men jag vet inte. :(
Hoppas att du blir bra snart! Vila ordentligt :)
Tack för svaret angående min pappa. Jag är så förvirrad just nu. jag har aldrig träffat honom och jag undrar om jag borde leta efter honom eller låta bli? ser du om han gjorde något hemskt mot mamma? har han andra barn?
Tack för svaret angående min pappa. Jag är så förvirrad just nu. jag har aldrig träffat honom och jag undrar om jag borde leta efter honom eller låta bli? ser du om han gjorde något hemskt mot mamma? har han andra barn?
Skrev anonymt för nån vecka sen om du kunde se nåt om eventuell flytt med de boenden vi tittat på. Du skrev att det nog kunde bli det, men det blev inte så
Kan du se något annat om boende och ungefär när i tiden? Vi är desperata..