jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Hej! Jag undrar ifall jag kommer att få ett barn inom en snar framtid?
Tacksam för svar!
Hej! Jag undrar ifall jag kommer att få ett barn inom en snar framtid?
Tacksam för svar!
Oj det hängde upp sig...
Gör gärna det....
Känner du något mer kring var han kommer bo?
det har inga problem för poken med en utredning utan som sagt pappan som inte vill.
Han ser mycket upp till sin pappa, som har en mycket liberal syn på "saker och ting". Tror det blir dubbelt för pojken och han klarar inte riktigt av att hantera det, då han faktiskt ännu bara är ett barn påväg mot vuxenvärlden.
Nej, båda föräldrarna måste godkänna en utredning. Bup har redan vart i kontakt med föräldrarna om detta.
Stopp om en förälder motsätter sig en utredning. Tror det finns misstanke om adhd, hans bror har svår autism och en utv.störning.
Kan du se om pojken med autism kommer fortsätta vara hos pappan varannan helg eller kommer det ändras?
Stopp om en förälder motsätter sig en utredning. Tror det finns misstanke om adhd, hans bror har svår autism och en utv.störning.
Kan du se om pojken med autism kommer fortsätta vara hos pappan varannan helg eller kommer det ändras?
Måste vårdnadshavare vara överens om att kontakta BUP?
En enskild förälder kan kontakta oss för att få stöd i sitt föräldraskap utan att den andra vårdnadshavaren godkänner det.
Men för att ett barn ska påbörja en behandling hos oss måste alla vårdnadshavare ge sitt samtycke. Skulle det råda oenighet mellan vårdnadshavarna ska man vända sig till socialnämnden för att få beslut om att få söka vård hos BUP trots oenigheten.
Känner du någonting om min och min familjs kommande flytt? Kommer vi att hitta ett hus? Hur löser det sig med jobb för mig och min man?