Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (Blåögd 82:a) skrev 2015-04-30 13:21:07 följande:

Ok, spännande. Har fått erbjudande om en lägenhet men det återstår att se vad som händer där då. :)

Du kunde se innan att V är den som är bäst för mig. Kan du se något mer om honom? Om oss?

Stabilitet och humor känns bra :) gillar du hans händer fick in dem...
    Anonym (Undrar...) skrev 2015-04-30 13:24:46 följande:

Hej. Har nyligen blivit tillsammans med en tjej från Vietnam. Men är osäker på henne. Ena stunden har vi det jättemysigt och hon säger att hon att hon älskar mig för att nästa bli kall och introvert och inte ens vilja kramas.

Hon har en del problem iom att hon inte kan svenska så bra och har svårt att göra sig förstådd hos myndigheter bl.a., en källa till att hon ofta blir sämre behandlad och pga detta mår dåligt.

Jag finner henne ändå ganska mystisk.. som att hon går och håller på en massa hemligheter..

Kan du se hur hon egentligen känner?

Hon kanske har blivit utnyttjad tidigare och dåligt behandlad och är på sin vakt och har svårt att slappna av och lita på människor
    Anonym (Blåögd 82:a) skrev 2015-04-30 13:41:30 följande:

Humor absolut. :) Stabilitet också.. Han är den första jag någonsin känt mig hel med, som tar mig för den jag är. :) Du kunde se en flicka och en pojke framåt.. Tror du att det blir med honom?

Hans händer vet jag inte.. Eller ja, gillar väl dom precis som allt annat. ;)

Ja känner iallafall ett barn med honom <3
    Anne39 skrev 2015-04-30 15:58:16 följande:

Tillbaka igen. Du såg ingen framtid med mig och min man. Jag bara undrar om det är jag som måste ta steget ur relationen... eller om jag kan vänta på att han vill skiljas - för eller senare borde han ju vilja det med tanke på hur dåligt vi har det... Riktigt katastrof tycker jag. Jag är tyvärr för mesig / rädd för att "göra slut".

Är han fortfarande arg över min lilla resa som jag åkte iväg på "för att få andrum".

För övrigt är du fantastiskt :). Hade gärna bidragit.. men det är svårt till någon som är (och vill vara) anonym. Kram :)

Tack värmer ja det skulle vara välbehövt med ett bidrag men men vad gör man ;) ?

Tror du behöver lämna hmm han får inte ändan ur vagnen

Tycker du ska söka lägenhet och sen ta steget så det går snabbt och "smärtfritt"...

Kram
    Anonym (Anonym) skrev 2015-04-30 17:45:01 följande:

Ser du något speciellt som kommer hända mig? Funderar på att ta livet av mig imorgon. 

Ge mig ett annat nick och varför skriver du här och inte ringer psyk akut.?
    Anne39 skrev 2015-04-30 19:09:46 följande:

Blir så förvirrad :) det är alltid han som är pådrivande och ser till att saker händer. Rätt impulsiv. Men tack för det du skriver- för en gångs skull ska jag försöka våga leva efter min egen vilja- att ta steget fullt ut. Kanske jag vågar det med lite hjälp av dig och även min psykolog som ungefär säger detsamma. Tack återigen och trevlig valborg :)

<3 detsamma
    Anonym (mysan) skrev 2015-04-30 19:31:54 följande:

[quote=75226820][quote-nick]Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-29 10:45:43 följande:[/quote-nick]Ja jag känner snart tittar han ut känner 3- 7 dagar...

Känns som nykeln ligger under papper el tidningar känner den även i en jacka i fodret

Okej! Tack då ska jag börja leta där! Så hoppas ja lillen hoppar ut nu då :).. Har du kommit på ngt vis man kan skicka ngt bidrag till dej?

Nej inte än ...har någon nåt förslag så ;) vilö mer att det är frivilligt

Hur göra...?
    Fishy1 skrev 2015-04-30 19:38:10 följande:

Kommer jag gifta mig? Hur kommer min blivande man se ut? 

/tjej94

Ser en mörkhårig el svarthårig man ja giftemål ser en man med annan nationalitet <3
    Anonym (mysan) skrev 2015-04-30 19:58:04 följande:

Hmm ska kolla med en kompis som grejar mkt med internet och betalningar m.m. ska se om han har ngt bra förslag :)

Tack!! en vill ju bara göra rätt för sig och det är som sagt frivilligt att donera / hjälpa:) <3 <3
    Anonym (Jessica) skrev 2015-04-30 21:38:08 följande:

Ja, det har jag!!

:)
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd