jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
kommer jag får barn
kommer jag får barn
Hej duktiga du, vad tror du att vår bebis i magen har för kön? Och tror du att jag kommer gå över tiden? :) Tack på förhand!
När kommer min man får uppehålltillstånd?
Hej TS!
Undrar över min mans känslor för mig? Hur kommer den närmsta tiden att se ut framöver?
Var är klockan som pappa tappade efter att ha ärvt från farfar? Den har ett oerhört affektionsvärde för honom och tappades troligen bort i Skåne på en semester nyligen.
Min mens är sen. Känner du om det är något där eller är den bara försenad?
Tack, ska fråga om han sett igenom allt. De äger varken husbil eller husvagn, kanske att den halkat bakom nåt utrymme i den vanliga bilen. Om du ser något närmre är det bara att hojta! <3
Lite frågor igen om våra semesterplaner;
Kan du se om min man klarar uppkörningen för utökat körkort för att kunna dra husvagn? Det är ju avgörande för hur vår semester kommer att se ut. Ser du i så fall om vi köper någon husvagn? (märke, årsmodell..skojar bara;))
Kommer jag få positivt på de digitala testet inom dessa dagarna? Och vad blir det för kön??
Sedan vill jag fråga, jag kände något kallt på min fot när jag sov, var det någon som försökte kontakta mig från andra sidan.... Vem var det isåfall??
Haha...låter bra det!!! Finns det norska husvagnar...*googlar genast*