Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Vad härligt Etta!
Vad härligt Etta!
Även jag har shoppat loss. Passade på när det var 30% rabatt för klubbmedlemmar hos Kappahl. Köpte lite större storlekar eftersom jag redan har ett gäng med mindre.
Jag är äntligen bättre i magen! I alla fall just nu, vi får se hur länge det varar. Men den här helgen har jag känt mig normalt gravid istället för att vara ledsen för att jag har ont och obehag. Jag har bytt från Laktulos eftersom jag tror att det var den som gjorde mig så infernaliskt gasig, till Inolaxol och för magkatarren tar jag Losec i 14 dagar.
Jag känner av knodden mest hela tiden och igår kände min sambo några buffar utanpå. Så jäkla härligt!
Första besöket efter RUL hos barnmorskan den här veckan. Hoppas hoppas hoppas att jag slipper järntillskott.
Haha, tog kort på min mage igår när jag skrattar. Den ser ju för festlig ut, helt toppig!
Innan och under skratt-bilder.
Blev visst bara en bild. När jag skrattar. Lille bergstoppen.
Så gulligt Kakan!
Jag tog detta fotot för några veckor sen, från sidan liggandes i sängen. Nu är magen rundare men då kunde man verkligen se hela livmodern
och uppifrån:
Jag älskar också Shakira! Bra smak hon har. :)
Idag har jag gjort mitt sista arbetspass. Känns riktigt deppigt och konstigt faktiskt. Jag hade velat kämpa lite till, men läkaren förordade 100% sjukskrivning, för det blir inte bättre, utan det kommer snabbt bli tyngre nu. De som inte vet att jag väntar två, tror ju att jag inte alla har långt kvar. Men så växer magen bara framåt på mig också. Går inte se bakifrån att jag är gravid. Hur har ni vuxit? Någon som fått bristningar än?
Fina magar Etta och Asams och jösses vad din har växt till sig Asams!
Jag köper ett rosébubbel som heter Arc-En-Ciel som jag kan rekommendera, finns både i vanlig vinflaskestorlek och i småflaskor.
Nu blev jag sugen på Weledas olja om den anses ta bort bristningar med tanke på att jag hört att olja annars inte ska hjälpa med just det, som Lisodan säger.
Bra dag idag! Halvdag, vaknade av tydliga buffar i morse och ett "regelrätt" toabesök innan jobbet. Haha!