Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Köpte ett digitalt test och det hade ändrats från Gravid 2-3 till 3+ så nu ska jag släppa det här. Vilken pärs!
Igår kunde jag till och med se små små ben på bebisarna. Helt fantastiskt!
Köpte ett digitalt test och det hade ändrats från Gravid 2-3 till 3+ så nu ska jag släppa det här. Vilken pärs!
Okei... Nu har jag bölat hela dagen för allt och ingenting!
Orka med sig själv liksom!
Tack alla fina! Det gick bra! Vi fick se ett fint tickande litet hjärta!
Jag började storgråta och känner mig helt matt nu men väldigt lycklig.
En annan sak...Igår morse när jag tittade mig i spegeln såg jag inte längre "grå" ut. Blodkärlen syns på kinderna och under dagen tyckte jag generellt när jag tittade mig i spegeln att jag såg yngre ut. Kanske börjar få den där graviditets glowen?? Läste också i appen att man i nu i vecka 11 kan få varmare händer och fötter, så det är väl mer blod i omlopp helt enkelt Ha en bra dag alla, hoppas solen skiner lika fint på er, som här i Göteborg! <3
Det blir ingen bebis. Kan någon snälla ta bort mig från listan? Önskar er alla lycka till! Kram
Hej alla!
Tråkig känsla/stämning i tråden just nu och jag är så ledsen för Kingston skull.. Man känner sig nästan lite dum när man är glad för sig själv just idag. kärlek till alla som kämpar <3
jag har varit så orolig och igår fick jag nog och bokade en ultraljudstid idag. Jag ska enligt beräkningar vara 7+1 idag. Enligt VUL så är jag 6+4 (vilket oroar mig eftersom jag vet ju exakt när äggplocket var) Men han lugnade mig och sa att såhär tidigt så kan mätningarna skilja ungefär 5 dagar bak eller fram. MEN vi fick se ett fint tickande hjärta och det kändes så himla bra! Jag oroar mig ändå lite, men det kommer jag förmodligen alltid göra. MEN, nu vet jag att det finns ett liv därinne och på rätt plats. (Orolig för tidigare utomkveds)
Nästa VUL på måndag hos ivf-kliniken, så får vi hoppas grynet har växt lite då!
Någon som har koll på hur stort ert foster var vid första VUL? I millimeter alltså.
Jag är i vecka 11+0 och senaste veckan har det allt blivit lite put på magen. Så roligt!
Annars är det med mig, som för er flesta här inne, ORO! Jag bara måste få göra ultraljud innan RUL 20 maj. Man får ju alla möjliga konstiga idéer nu när det var ett tag sedan man såg de små. Skulle vara så skönt att få bekräftat att allt ser bra ut när vecka 12 passerat.