Fröken Smilla skrev 2015-04-20 22:18:38 följande:
Blä-känslan känner jag igen
spydde heller aldrig. Mitt främsta symtom numera är brösten. De gör fortfarande tokont, och nu har även bröstvårtorna börjat hänga med på det. Allt har blivit större
Jag märker väldigt väl av ligamenten, främst när jag hostar eller nyser. Det kan göra ont så in i h-vete och om jag hinner tänka till kurar jag ihop mig som en boll innan jag nyser eller hostar. Det hjälper lite
det ligger nog nåt i endometriosen för dig lisodan, men jag är inte tillräckligt bekant med endo att jag vågar svara helt på det. Däremot kan det nog även vara foglossning. Jag har känningar i höfter och blygdbenet. Hoppas det håller sig milt.
Jag reflekterade över mina bröstvårtor i morse också, de har sedan någon dag börjar att göra svinont. Samma känsla som när jag tog Lutinus efter IVF-försöken och så läste jag i en gravidapp att progesteronhalten ökar vecka 13-14 så det måste ju bero på det. Annars så kan jag inte se någon skillnad i färg eller form på mina bröst ännu men så som de håller på att ömma så borde något vara på gång.
Har fortfarande molvärk till och från som varierar i styrka och nyss stack till av bara sjutton. Så nog händer det saker därinne:)
Jag hoppa satt ni som oroar kan känna er lugna snart igen, det går verkligen upp och ner.
Kram på er