• MaryoMary

Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015

Jag har inte heller känt så mycket. Vissa dagar har det gjort ont när jag nyst men annars nada. Jag önskar att jag hade massa symptom och var sjukt orolig inför UL igår men det gick ju bra:) Vet inte om det är till hjälp för någon men BM sa att man ska vara glad för det, endel mår så dåligt under sin graviditet att de nästan inte tycker det är vär det...
    Jag är på 7+2 idag och det känns som vilken annan dag som helst...

• MaryoMary

Hej alla! Har varit bortrest en vecka och just läst ikapp här inne. Jag vill börja med att säga att jag är ledsen för er skull, Utflykt. Så himla mycket kämpande med ivf innan UL att man blir galen på allt och sen ett sånt ledsamt besked kan gör vem som helst heldeppig. Samma hände oss i höstas och jag bar helt nere ett bra tag. Ta nya tag och nästa gång är det er tur. Vi ivfkämpar får genomgå så många prövningar så ibland är det svårt att vara hoppfull men en vacker dag kommer storken:) massa kramar till dig Utflykt.

Jag ska på inskrivning på fredag nästa vecka och hoppas då få göra ett nytt UL. Eller får man det? Någon dom vet? Kan man kräva/be snällt? Jag är fortfarande supernojjig och vill helst göra ett ul varje dag. Har någon funderat på att köpa en såndärgrej som man lyssnar på hjärtljud med?

• MaryoMary
    Kingston skrev 2015-03-16 17:24:58 följande:

Så var det bekräftat... Ingen bebis och jag är förkrossad. Lämnar er nu...

Neeeej, jag lider med er, man blir så ledsen:( Vi som kämpat så hårt allihop för att komma hit så går det inte hela vägen och man blir förkrossad. Stor kram.
  • MaryoMary

Nej, nu får ni tycka vad ni vill om mig men jag tänker TJATA till mig ett UL på inskrivningen denna vecka. Jag är så sjukt orolig att jag bitvis mår kasst.

Idag beställde jag en såndär "doppler" grej från Clearblue för jag inser att om det ska bli nån ro i själen måste jag nog ha en sån ibland.

Känner mig extra orolig idag när man inser att det är så skört, det lilla livet på insidan.

• MaryoMary

Hej alla! Vad kul att vi blir fler:) 9+2 idag och inskrivning för mig. Ska bli spännande. Jag ska försöka få ett ul och hoppas få se bebis en gång till. Därefter direkt och köpa mamabrallor och berätta för familjen. Vilken dag, va!

• MaryoMary

Vilka fina magar! Vågar inte riktigt visa min än då det mest är daller:)

Vi ska göra kub men inte fostervattenprov. Mest för att få ett ul egentligen. På inskrivningen ville inte bm göra ul på mig trots att jag bad om det, gillas inte... Gjordes det ul på er? 9+5 idag!

Jag är också nyfiken på om man kan boka ett ul privat.

Jag tror man kan boka privat

• MaryoMary

Håll mig uppdaterad om vad de sa Etta, är nyfiken på om man kan boka privat ul emellanåt.

• MaryoMary

Vad härliga nyheter Etta och Lisodan, grattis!

Så fin bild Lisodan, vilken vecka är du i nu?

Gällande sex så har vi testat ett par gånger med blandat resultat;) Men dessa går att räkna på en hand efter ivfen...

Nästa vecka har vi kub, längtar och är lite nervös.

• MaryoMary

Godmorgon ! Har sovit hela natten genom för första gången i år, vilken känsla.

Startade dagen idag med att hitta hjärtljud med dopplern från Cb, ännu mer fantastisk känsla! Testade för första gången just och det var magiskt. Har dock läst att man kanske inte ska överanvända den då. Men att då och då är ok. HJÄRTSLAG, fattar ni! Det är så svårsmält när man kämpat så länge:)

Glad Påsk!

Svar på tråden Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015